۰

مزایای استفاده از تکنولوژی PCoIP

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
مزایای استفاده از تکنولوژی PCoIP
مزایای استفاده از تکنولوژی PCoIP

آی‌تی‌من- ایمن سازی داده‌ها با تکنولوژی PCoIP
با استفاده از تکنولوژی PCoIP اطلاعات کسب و کار شما هرگز از فضای ابری یا سرور شما خارج نمی‌شوند زیرا این پروتکل فقط اطلاعات تصویر را به شکل خود پیکسل ارسال می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که داده‌ها و نرم‌افزارهای سازمانی به طور ایمن در سیستم‌های مرکزی ذخیره می‌شوند، هیچ‌کسنمی‌تواند با حمله به دستگاه فیزیکی و محلی، داده‌های شما را دست‌کاری یا به برنامه‌های شما نفوذ کند. ترافیک تکنولوژیPCoIP با رمزگذاری AES 256 ایمن می‌شود که بالاترین سطح امنیتی مورد نیاز دولت‌ها را نیز برآورده می‌کند.
 
ایجاد یک ایستگاه کاری امن
هر دستگاهی که از تکنولوژی PCoIP پشتیبانی می‌کند مانندWindows ، macOS رومیزی، لپ تاپ، iOS یا Android، Chromebook یا PCoIP Zero Client می‌تواند اتصال شما به یک ایستگاه کاری امن باشد.

در صنایعی که تعامل، نکته کلیدی است و خطر از دست دادن داده‌ها زیاد است، تکنولوژی PCoIP لایه دیگری از محافظت را ارائه داده و این امکان را فراهم می‌کند که افراد از هر جایی به همکاری پرداخته و بدانند که اطلاعات محرمانه آنها هرگز از مرکز داده‌ها خارج نشده و کار آنها از دست نخواهد رفت.

از دیگر مزایای استفاده از تکنولوژی انتقال تصاویر (PCoIP) می‌توان به افزایش بهروری، استفاده به عنوان VPN و امکان استفاده از نرم افزارهای گرافیکی سنگین اشاره کرد.
​​​​​​​
جهت مشاوره رایگان با شماره 02159142-داخلی 102 تماس بگیرید.
 
کد مطلب : ۲۷۹۵۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين