۰

استفاده از کیف پول آپ برای خرید بسته اینترنت برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ممکن شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
استفاده از کیف پول آپ برای خرید بسته اینترنت برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ممکن شد
استفاده از کیف پول آپ برای خرید بسته اینترنت برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ممکن شد

آی‌تی‌من- این اپراتور تلفن همراه در راستای تسریع و ایجاد سهولت دسترسی مشترکین خود به خدمات پرداخت الکترونیک، برای خرید شارژ و بسته اینترنت، علاوه بر پرداخت مستقیم از طریق درگاه های بانکی، امکان پرداخت از طریق کیف پول آپ را نیز برای آنها فراهم کرده است. کیف پول آپ مورد اعتماد بیش از ۴۰ میلیون کاربر است و روزانه بیش از ۱.۵ میلیون تراکنش با کیف پول آپ انجام می شود.

براین اساس، مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل از این پس می توانند با اتصال کیف پول آپ به حساب کاربری خود در اپلیکیشن یا سیستم مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل، هنگام خرید بسته اینترنت و شارژ، با انتخاب این کیف پول مجازی، فرایند پرداخت خود را تسریع نمایند.

همه مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل هم چنین می توانند در کنار سایر روش های خرید بسته اینترنت و شارژ شاتل موبایل، از طریق اپلیکیشن آپ یا کد دستوری #۷۳۳* نیز برای خرید اقدام نمایند.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏‌موبایل خود می‌توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وبسایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
 
مرجع : شاتل موبایل
کد مطلب : ۲۷۹۷۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما