۰

آموزش خطرات سایبری به کسب و کارهای انگلیس

تاریخ انتشار
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
آموزش خطرات سایبری به کسب و کارهای انگلیس
آموزش خطرات سایبری به کسب و کارهای انگلیس

آی‌تی‌من- شورای شهر لنکستر، یکی از ایالت‌های شمال غربی انگلستان، قرار است یک کارگاه 2 روزه با بودجه کامل برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​فراهم کند تا این خطرات را بهتر درک کنند و یاد بگیرند که اقداماتی را برای کاهش و پیشگیری از آنها انجام دهند.

آنها همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه امنیت سایبری را در طراحی هر محصول یا خدمات جدید ایجاد کنند.

این کارگاه‌ها طی 2 روز، 5 و 12 اکتبر سال جاری، در لنکستر برگزار می‌شود.
کن تیم همیلتون کاکس، یکی از اعضای کابینه و مسوول رونق اقتصادی پایدار، گفت: اطلاعات جهانی نشان می‌دهد که افزایش قابل توجهی در حملات سایبری از زمان همه‌گیری کووید-19 وجود داشته است، به طوری که هکرها از راه‌های پیچیده‌تر برای دسترسی به سیستم‌ها و شبکه‌های سازمان‌ها استفاده می‌کنند. این کارگاه‌های با بودجه کامل، نقطه شروع ارزشمندی برای هر کسب‌وکار و همه بخش‌ها، نه فقط برای بخش‌های دیجیتال باز، است. تقریباً هر کسب‌وکار مدرن به نحوی از داده‌ها یا فناوری دیجیتال استفاده می‌کند و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کسب‌وکارهای ما به دانشی که برای کار ایمن نیاز دارند مجهز هستند.

«The Lancashire Cyber Foundry»، سازمانی برای به اشتراک گذاشتن تخصص دانشگاه لنکستر با مشاغل ایجاد شده است تا آنها را برای آینده دیجیتال خود آماده کند. بخشی از آن از سوی صندوق توسعه منطقه‌ای اروپا تأمین می‌شود.

ربکا رابینسون، از LCF اظهار داشت: Lancashire Cyber ​​Foundry در ماه مارس 2020 راه‌اندازی و در این زمان، آشکار شد که بسیاری از کسب و کارها برای بقای خود نیاز به چرخش دیجیتالی دارند، اما اکثر کسب و کارها نمی‌دانستند که چگونه این کار را به صورت ایمن انجام دهند. ما برنامه خود را برای حمایت از کسب و کارها با نیازهای نوآوری خاص خود تغییر دادیم، در حالیکه برنامه امنیت سایبری خود را دوباره طراحی کردیم تا بتوانیم آن را به صورت آنلاین به مشاغلی که بیشتر به آن نیاز دارند ارائه دهیم. بنابراین، اگر شما یک شرکت کوچک و متوسط ​​مستقر در لنکاوی هستید که می‌خواهید درباره دفاع از کسب‌وکار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، یا می‌خواهید در استراتژی‌های سایبری مهارت داشته باشید، بیایید و در کارگاه ما شرکت کنید.

به گفته کارشناسان، شورای شهر لنکستر در انگلیس همچنین یک مرکز پشتیبانی کسب و کار و مهارت برای کمک به کسب و کارهای محلی در دسترسی به پشتیبانی لازم برای موفقیت فراهم می‌کند.
 
مرجع : سایبربان
کد مطلب : ۲۷۹۸۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما