۰

رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار عرضه شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار عرضه شد
رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار عرضه شد

آی‌تی‌من- به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری 4G/LTE  که پیش از این سیم‌‌کارت‌های هوشمند خود را با رنج‌های ۰۹۹۸۱۰، ۰۹۹۸۱۱، ۰۹۹۸۱۲، ۰۹۹۸۱۳، ۰۹۹۸۱۴، ۰۹۹۸۱۵، ۰۹۹۸۱۶ و ۰۹۹۸۱۷ به بازار عرضه کرده بود، هم اکنون رنج جدید ۰۹۹۸۱۸ را در دسترس متقاضیان قرار داده است.

شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه کشور است که با عرضه سیم کارت هوشمند علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه رادیویی هر سه اپراتور کشور را نیز برای مشترکین خود فراهم کرده است. سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم شبکه و آنتن‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه در هر منطقه را به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به تنظیمات یا نصب اپلیکیشن اضافه، انتخاب می‌‌کند.

گفتنی است سال گذشته این اپراتور با هدف توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده سازی کرد تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره‌مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده می توان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شماره های رند و عادی رنج جدید می توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۹۹۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما