۰

ارگان‌ها و سازمان‌ها بزرگترین بدهکاران مخابرات هستند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۳
ارگان‌ها و سازمان‌ها بزرگترین بدهکاران مخابرات هستند
ارگان‌ها و سازمان‌ها بزرگترین بدهکاران مخابرات هستند

آی‌تی‌من- محمدرضا بیدخام در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت مخابرات خط‌های تلفن ثابتی که بدهی دارند را مسدود می‌کند؟ گفت: شرکت مخابرات با خطوطی که بدهی دارند مطابق با مصوبات سازمان تنظیم مقررات، برخورد می‌کند. اگر مشتری برای تصفیه حساب به شرکت مخابرات اقدام نکند مطابق با قانون بعد طی پروسه 13 ماهه شرکت مخابرات اقدام به جمع‌آوری خط مشترک می‌کند.

وی ادامه داد: اگر مشترک خط ثابت بدهی را پرداخت کرد در صورت موجود بودن خط برای مشترک وصل خواهند شد و در صورت ناموجود بودن خط قدیمی، خط جدید به مشترک داده خواهد شد.

سخنگوی شرکت مخابرات با رد خبر افزایش تعرفه شرکت مخابرات در زمینه تلفن‌های خانگی، تصریح کرد: پیشنهادی کمیسیون تنظیم مقررات باهدف افزایش تعرفه شرکت مخابرات تنظیم و این پیشنهاد مورد موافقت شورای رقابت قرار گرفت و به ستاد تنظیم بازار ارسال شد.

بیدخام با اشاره بررسی این پیشنهاد از سوی ستاد تنظیم بازار و ابلاغ یک دستورالعمل به شرکت مخابرات، افزود: دستورالعمل ستاد تنظیم بازار نحوه تنظیم هزینه‌های ماهیانه و خدمات مکالمات صوتی مشترکان را به شرکت مخابرات اعلام می‌کرد که مطابق با آن مشترکان تهرانی با پرداخت ماهیانه 20 هزارتومانی از  آیتم خدمات صوتی در صورت حساب مشتریان بهره می‌گیرند و مشتریان با پرداخت این مبلغ می‌توانند از 4هزار و 444 دقیقه مکالمه بین شهری و  یا 592 دقیقه مکالمه بین استانی و 312 دقیقه مکالمه همراه بهره‌مند شوند. وی با بیان اینکه نحوه ارائه خدمات به استان‌ها با تهران متفاوت است، گفت: در سایر استان‌ها مشتریان با پرداخت 15 هزار تومان در صورت حساب آنها می‌توانند 3هزار و 333 دقیقه مکالمه بین شهری، 444 دقیقه مکالمه بین استانی و 238 دقیقه مکالمه با همراه استفاده کنند. همچنین در سایر شهرها مشترکان به منظور استفاده از این خدمات با پرداخت 10 هزار تومان در صورت حساب می‌توانند از 2 هزار و 666 دقیقه مکالمه بین شهری، 355 دقیقه بین استانی و  190 دقیقه مکالمه همراه بهرمند شوند. به گفته بیدخام؛ شرکت مخابرات افزایش تعرفه در هیچ بخشی اعمال نکرده است و تعرفه‌ها ثابت ماندند.
 
مرجع : ایلنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۰۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما