۰

برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند
برترین پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند

آی‌تی‌من-  پارک آذربایجان شرقی از نظر تعاملات بین‌المللی و گرنت فناوری برتر معرفی شد. پارک‌های علم و فناوری خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز از نظر برگزاری تور فناوری برتر شدند.

از نظر توسعه زیست بوم فناوری، پارک علم و فناوری خراسان رضوی و از نظر توسعه فرهنگ فناوری، پارک علم و فناوری گیلان برتر شدند. ‌در شاخص تحقیق و توسعه، پارک علم و فناوری پردیس و پارک سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برتر شدند.

پارک علم و فناوری البرز که کمترین بودجه دولتی را دارد، رتبه برتر فروش محصولات را کسب کرد. پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از نظر تعامل با دستگاه‌های اجرایی استانی برتر شد و از نظر اشتعال آفرینی رتبه برتر به پارک کردستان رسید.

در زمینه طرح دستیار فناوری نیز، پارک استان فارس به عنوان دبیرخانه این طرح، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک دانشگاه فردوسی مشهد برتر شناخته شدند.

از میان مراکز رشد فناوری، مرکز رشد فناوری تربت حیدریه، مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند و مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ‌برتر شدند. از نظر کار آفرینی نیز مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پارک برتر معرفی شد.

همچنین از سورنا ستاری به عنوان تاثیرگذارترین فرد در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، مهران فاطمید‌استاندار یزد، دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و زین‌العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی از فعالان حوزه فناوری و نوآوری تقدیر شد.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۰۳۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما