۰
این بار کنکور سراسری بهانه بود

قطع اینترنت نسخه دولت برای همه دردها

تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴
قطع اینترنت نسخه دولت برای همه دردها
قطع اینترنت نسخه دولت برای همه دردها

آی‌تی‌من-  در سال‌های اخیر و در پی بروز مشکلات اجتماعی، کاهش ارزش پول ملی و اعتراضات، محدود یا مسدودسازی اینترنت به عنوان راه‌حل در نظر گرفته شده است.

حالا در تازه‌ترین دست‌پخت دولت، اینترنت برای جلوگیری از تقلب و درز سوالات کنکور هم امتحان شد که گویا موفقیت آمیز هم نبوده و ایران در این زمینه، در کنار چند کشور آفریقایی از جمله نیجریه قرار گرفت که برای هر دردی، دوای قطع اینترنت را تجویز می‌کند.

در حالی که وزرای علوم و ارتباطات پیش از روزهای برگزاری کنکور، قویا اعلام کرده بودند که صرفا اینترنت همراه در حوالی مکان‌های برگزاری کنکور قطع می‌شود، مشاهدات خبرنگار فناوران و نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که قطع اینترنت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه محدود به اینترنت همراه نبوده و لااقل در شهر تهران، در محدوده وسیع‌تری اجرا شده است.

افرادی که صبح دو روز گذشته به گرفتن تاکسی اینترنتی یا جابه‌جایی پول از طریق الکترونیکی و سایر سرویس‌های اینترنتی نیاز داشتند، از جمله خبرنگار فناوران، تایید می‌کنند که قطع اینترنت وسیع‌تر از ادعای مسوولان بوده است. هرچند که در مواقع برقراری اینترنت نیز، سرعت دسترسی آنقدر پایین و با اختلال مواجه است که عملا امکان کار با آن میسر نیست.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۶۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما