۰

اینوتکس ۲۰۲۳ اردیبهشت‌ماه آینده برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
اینوتکس ۲۰۲۳ اردیبهشت‌ماه آینده برگزار می‌شود
اینوتکس ۲۰۲۳ اردیبهشت‌ماه آینده برگزار می‌شود

آی‌تی‌من- سجاد عباسی فشمی، دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس دیروز در نشستی خبری که در معاونت علمی ‌برگزار شد، عنوان کرد: اینوتکس ۲۰۲۳ از نوزدهم تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در اینوتکس آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: اگر متقاضیان تا ۳۰ بهمن ماه ثبت نام کنند، می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام برخوردار شوند.

عباسی فشمی‌افزود: طبق رایزنی‌هایی که با صندوق نوآوری و شکوفایی داشتیم قرار است به شرکت‌های دانش بنیان تا ۷۰درصد تخفیف برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تعلق گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلفی در نمایشگاه امسال برگزار می‌شود، گفت: یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس «بانوان پیشگام» است. در این بخش فضایی فراهم شده تا بانوان کارآفرین حول محور فعالیت‌های‌شان سخنرانی کنند. در این بخش جزییات و چالش‌های کارآفرینی از دیدگاه بانوان مطرح می‌شود.

عباسی فشمی ‌با اشاره به بخش دیگر رویداد اینوتکس گفت: بخش سیکاف مختص فعالان کسب و کاری است که می‌توانند با خانواده در این بخش حضور یابند؛ طی سال‌های گذشته سیکاف با استقبال خانواده‌ها مواجه شد. به گفته وی در رویداد سیکاف کارگاه‌های استعدادیابی و تفکر خلاق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس مربوط به موضوعات عمومی ‌کسب و کار است، گفت: در استیج دیگر اینوتکس ۲۰۲۳ آینده برخی فناوری‌ها مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد. به عنوان مثال هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از استارت‌آپ‌ها از قطعی اینترنت متضرر شدند قصد داریم در استیج حکمرانی به این موضوع بپردازیم. بناداریم از مسوولان حوزه دعوت کنیم تا از نزدیک با مشکلات استارت‌آپ‌ها آشنا شوند و دغدغه‌های آنها را بشنوند.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با بیان اینکه اینوتکس پیچ یک رقابت استارت آپی است که پیش از نمایشگاه اینوتکس در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران از جمله استان‌هایی هستند که اینوتکس پیچ از هفته آینده در آنها برگزار می‌شود و به این واسطه استارت آپ‌ها به رقابت می‌پردازند.
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما