۰

به‌روزرسانی‌ صلاحیت‌های سایبری پرسنل پنتاگون

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
به‌روزرسانی‌ صلاحیت‌های سایبری پرسنل پنتاگون
به‌روزرسانی‌ صلاحیت‌های سایبری پرسنل پنتاگون

آی‌تی‌من- جان شرمن، افسر ارشد اطلاعات وزارت دفاع آمریکا، به تازگی برنامه نیروی کار سایبری خود را به‌عنوان بخشی از اقدامات مداوم برای مدرن سازی مدیریت استعداد پنتاگون به‌روزرسانی کرده است.

شرمن راهنمای وزارت دفاع آمریکا به شماره 8140.03، برنامه صلاحیت نیروی کار و مدیریت فضای سایبری - سومین شماره از این مجموعه سیاست‌گذاری که آخرین بار در دسامبر 2021 به‌روزشده بود- را برای ارایه رویکرد هدفمندتر و انعطاف‌پذیرتر در چرخه عمر نیروی کار سایبری منتشر کرده است.

به‌طور خاص، برنامه صلاحیت و مدیریت نیروی کار فضای سایبری وزارت دفاع یک سری الزامات پایه را بر اساس نقش و سطح مهارت ایجاد می‌کند تا آمادگی مأموریت فضای سایبری را در سراسر وزارت دفاع افزایش دهد. در این راهنما اشاره‌شده است که استانداردها و الزامات باید در ارتباط با استانداردهای صلاحیت دفتر مدیریت کارکنان استفاده شود. علاوه بر این، کلیه آموزش‌هایی که الزامات نیروهای عملیات فضای سایبری وزارت دفاع آمریکا را برآورده کنند، پذیرفته خواهند شد.

علاوه بر این، این برنامه با هدف توسعه نیروی کار فضای سایبری با درک مشترک از مفاهیم، اصول و کاربردهای توابع فضای سایبری برای افزایش قابلیت همکاری در بین سازمان‌ها و مجموعه مأموریت‌ها می‌باشد. کتابچه راهنمای 8140 جایگزین دفترچه راهنمای وزارت دفاع 8570، برنامه بهبود نیروی کار تضمین اطلاعات که آخرین بار در سال 2015 به‌روزشده بود و بر واجد شرایط بودن بخشی از نیروی کار امنیت سایبری در زمینه تضمین اطلاعات و متخصصان دفاع از شبکه کامپیوتری تمرکز داشت، شده است. تکرار قبلی طرح، یعنی 8140.02 نقش‌های کاری دقیق و چارچوب نیروی کار فضای سایبری وزارت دفاع آمریکا را تشریح می‌کرده است. بر اساس این اعلامیه، کتابچه راهنمای جدید 8140.03 مجموعه وسیعی از گزینه‌ها را برای اجزای وزارت دفاع برای مدیریت و دستیابی به نیروی کار واجد شرایط در زمینه فناوری اطلاعات، امنیت سایبری، اثرات سایبری، هوش سایبری و فعال‌کننده‌های سایبری فراهم خواهد کرد. در یک کمیته شهادت نیروهای مسلح سنا در آوریل 2021، شرمن خاطرنشان می‌کند که مجموعه سیاست‌ها بیشتر نقش ویژه‌ای برای مهارت‌ها و توسعه حرفه‌ای دارند.

شرمن می‌گوید: راهنمای 8140 وزارت دفاع، یک رویکرد هدفمند و مبتنی بر نقش برای شناسایی، توسعه و واجد شرایط بودن کارکنان سایبری با استفاده از چارچوب نیروی کار سایبری وزارت دفاع ارایه خواهد کرد. این سری خط‌مشی از اعضای نیروی کار می‌خواهد که درک اساسی را در سطح نقش کاری نشان دهند و درعین‌حال به توانایی کارکنان و توسعه حرفه‌ای مستمر در سطح نقش کاری نیز توجه کنند. از طریق این مکانیسم‌ها، ما قادر خواهیم بود قابلیت‌های نیروی کار سایبری را در سراسر وزارت دفاع ردیابی و مدیریت کنیم.

پاتریک جانسون، مدیر اداره نوآوری نیروی کار، می‌گوید: سری خط‌مشی 8140 اقدامات توسعه نیروی کار سایبری را تحت یک اقدام مشترک، یکپارچه می‌کند و تحرک بیشتر در بین انواع جمعیت را تسهیل خواهد کرد. این کتابچه راهنما، توانایی راهنمایی برای تأیید و پیشبرد قابلیت‌ها برای همه 225 هزار غیرنظامی، کارکنان نظامی‌و پیمانکاران نیروی کار سایبری وزارت دفاع آمریکا را شامل می‌شود. استراتژی نیروی کار سایبری وزارت دفاع آینده و وزارت دفاع 8140 با هم وزارت دفاع آمریکا را قادر خواهد ساخت تا یک نیروی سایبری چابک، توانمند و آماده را توسعه داده و مستقر کند.

بر اساس این طرح، دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های امنیت سایبری در الزامات صلاحیت برای هر نقش نیروی کار سایبری ادغام خواهد شد. این برنامه دارای سه حوزه صلاحیتی است: توسعه حرفه‌ای پایه، محلی و مستمر. کارکنان باید صلاحیت‌های پایه و محلی را برای سطح مهارت مورد نیاز هر نقش که می‌تواند به‌عنوان پایه، متوسط یا پیشرفته طبقه‌بندی شود و الزامات جزئیات آژانس برای هر سطح را دارا باشند.
 
مرجع : سایبربان
کد مطلب : ۲۸۰۸۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما