۰

بسته‌های رومینگ بین‌الملل همراه اول برای نوروز

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹
بسته‌های رومینگ بین‌الملل همراه اول برای نوروز
بسته‌های رومینگ بین‌الملل همراه اول برای نوروز


آی‌تی‌من- برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی در روزهای پایانی سال، از برنامه‌های رایج خانواده‌های ایرانی است که ترجیح می‌دهند بنا به میزان بودجه خود، با برنامه ای مشخص به استقبال سال نو بروند.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با توجه به دغدغه‌های اقتصادی مردم «کمپین نوروزی 1402» را با محوریتاقتصادی کردن «سرویس رومینگ بین الملل» طراحی و پیاده سازیکرده است.

مسافران می‌توانند با خرید بسته‌های مکالمه و اینترنت بین المللی رومینگهمراه اول، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های سفر، از طریق شبکه‌هایاجتماعی به صورت نامحدود با نزدیکان خود در ارتباط باشند. یکی از مزیت‌های دیگر استفاده از بسته‌های رومینگ، عدم نیاز به هزینه ارزیبرای خرید سیم کارت و بسته‌های اپراتورهای خارجی است.

گردشگران ایرانی با استفاده از سرویس دیتای رومینگ، دسترسیرایگان به پرتال، فروشگاه و اپلیکیشن همراه اول خواهند داشت و پرتال‌های بانکی، وب سایت و اپ‌های ایرانی به راحتی و بدون نیاز به فیلترشکن به روی آنان باز خواهد شد.

تمامی‌مشترکان حقیقی و حقوقی با سیمکارت‌های دائمی‌یا اعتباریخودشان می‌توانند بسته‌های رومینگ را برای مسافرشان خریداری کنند.برای سهولت بیشتر برای مشتریان سازمانی، امکان خرید بسته‌هایرومینگ برای دیگران با ارایه فاکتور رسمی‌از فروشگاه یا اپلیکشن«همراه من» وجود دارد.

این کمپین با لحاظ مقاصد پرتردد ایرانیان و تامین نیاز طیف‌هایمختلف مشترکان، بسته‌های رومینگ ویژه کشورهای عراق، امارات، ترکیهو دور دنیا را به تمامی‌ایرانیانی که قصد سفر به کشورهای خارجی در ایام نوروز را دارند، با استفاده از کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2913 مربع» پیشنهاد می‌کند. بسته‌های رومینگ نوروزی در دو نوع «اینترنتبین‌المللی» و «مکالمه» تهیه شده است.

بسته‌های ویژه زائران عتبات عالیات در عراق، بسته‌های ویژه مسافران و تاجران در امارات، بسته‌های ویژه مسافران در ترکیه، بسته‌های دوردنیا،از جمله انواع بسته‌های رومینگ بین‌المللی هستند که برای مشترکان همراه اولی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که بسته‌های نامحدود دیتا، شامل سیاست مصرف منصفانه می‌شود؛ بدین معنی که سقف سرعت بعد از مقدار مشخص شده، به یک مگابیت در ثانیه می‌رسد و تا پایان مدت زمان اعتبار، ارتباط مشترک با شبکه دیتا (اینترنت بین المللی) برقرار خواهد بود.

فعالسازی بسته‌های مرتبط با این کمپین که از هم اکنون تا پایان موعد سفرهای نوروزی (نیمه فروردین ماه 1402) ادامه دارد، از طریق کدهایدستوری موجود در صفحه این کمپین در پرتال همراه اول، فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن «همراه من» امکانپذیر است.

 
مرجع : شرکت ارتباطات سیار
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۸۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما