۰

افزایش تسهیلات بدون ضامن و چک و سفته ویپاد تا ۱۵ میلیون تومان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱
افزایش تسهیلات بدون ضامن و چک و سفته ویپاد تا ۱۵ میلیون تومان
افزایش تسهیلات بدون ضامن و چک و سفته ویپاد تا ۱۵ میلیون تومان

آی‌تی‌من- تسهیلات پشتوانه، نسل جدیدی از تسهیلات است که ویپاد آن را به‌صورت کاملا آنلاین، آنی، بدون ضامن و چک و سفته  و مبتنی بر اعتبارسنجی سوابق درخواست‌کننده به کاربرانش اعطا می‌کند. 
افراد با درخواست و فعال‌سازی حساب پشتوانه به‌صورت آنلاین، اعتباری دریافت می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانند بدون محدودیت از هر فروشگاه حضوری یا اینترنتی در سراسر کشور خرید کنید. 

حالا ویپاد سقف تسهیلات خود را تا رقم ۱۵ میلیون تومان افزایش داده و کاربران می‌توانند با دریافت این مبلغ، بازپرداخت آن را در بازه زمانی ۱ تا ۶ ماهه انجام دهند. با توجه به فعال شدن پلکانی تسهیلات پشتوانه، کاربرانی که تسهیلات۱۰ میلیون تومانی را دریافت و در موعد مقرر تسویه کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به «حساب پشتوانه»، نسبت به ثبت درخواست تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ۱۵ میلیون تومانی اقدام کنند.

اولین قدم برای دریافت  تسهیلات بدون ضامن ویپاد، نصب اپلیکیشن است. پس از آن، باید حساب دیجیتال افتتاح کنید و با دریافت کارت بانکی، می‌توانید برای درخواست وام در ویپاد اقدام کنید. سپس، به صفحه «حساب پشتوانه» بروید و با انتخاب مبلغ تسهیلات و تایید قرارداد، اعتبارسنجیشوید. نهایتا با نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی،می‌توانید از مبلغ ۱ تا ۱۵ میلیون وام روی ویپاد دریافتکنید.

ویپاد، بانک دیجیتال به‌اعتبار بانک پاسارگاد است که توسط شرکت داتین و با هدف توسعه فراگیری مالی طراحی و راه‌اندازی شده است. ویپاد این امکان را در اختیار تمام هم‌وطنان قرار داده تا کاملا آنلاین، علاوه‌بر خدمات پایه بانک پاسارگاد، از خدمات اختصاصی ویپاد مثل گرفتن وام بدون ضامن و وثیقه نیز بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ویپاد بروید.     
 
کد مطلب : ۲۸۱۱۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين