۰
عضو هیات رییسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران:

بخش دولتی امسال به صورت پراکنده در الکامپ حضور دارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
بخش دولتی امسال به صورت پراکنده در الکامپ حضور دارند
بخش دولتی امسال به صورت پراکنده در الکامپ حضور دارند

آی‌تی‌من- صادق فرامرزی افزود: به همت سازمان نظامصنفی رایانه‌ای استان تهران، رویداد تینواستارز در سالن۸و۹ با حضور بیش از ۳۰ تیم دانش‌آموزی از استان‌هایمختلف از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسانجنوبی و تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در تینواستارز امسال ۱۲ تیم منتخب بهارائه ایده و محصولشان می‌پردازند، گفت: این رویداد باحمایت شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات، منتورهاو مشاورین صاحبنظر حوزه کارآفرینی و همکاری وزارتآموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فرامرزی همچنین اضافه کرد: امنیت، شبکه، هوشمصنوعی، برنامه نویسی، بازی سازی، بانکداریالکترونیک، سلامت الکترونیک و بلاکچین از دیگربرنامه‌های موثر تینواستارز است. 

میز مشاوره با حضور متخصصین حوزه‌ کوچینگ، مدیرانمنابع انسانی و‌ منتورهای حوزه‌ی کسب و کار، بازدید ازفضا و آشنایی با فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ حوزهفناوری اطلاعات از جمله شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگفناپ، شرکت ملی انفورماتیک، فینوداد و رمیس در حاشیهنمایشگاه، از دیگر برنامه‌های بخش دانش‌آموزی است.

عضو هیأت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استانتهران درباره جزییات نمایشگاه الکامپ و میزان حضورشرکت‌ها نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: برای نمایشگاهالکامپ فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر اختصاص دادهشده است و تا کنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی را بهمیزان ۲۳ هزار متر مربع به خود اختصاص داده‌اند. همهاپراتورها و بسیاری از سازمان‌ها مرتبط دولتی هم در اینرویداد حضور دارند. او درباره حضور شرکت‌های خارجی‌در این نمایشگاه گفت: ۱۰ شرکت و ۷۰ مهمان خارجی ازکشورهایی مانند روسیه، ترکیه، عراق، پاکستان، چین،ارمنستان و... حضور دارند.

فرامرزی در ادامه با بیان برگزاری همزمان نمایشگاه الکامپ گفت: برای برگزاری همزمان این دو رویداد تعاملکردیم اما مشکلاتی ایجاد شد. تلاش خواهیم کرد تا درسال‌های آینده این دو نمایشگاه به صورت همزمان برگزارشوند.

فرامرزی همچنین در مورد دلیل حذف سالن دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ گفت: برگزار‌کننده سالن دولت الکترونیکی در دوره‌های گذشته نمایشگاه الکامپ ، دولت بود که امسال با پیگیری‌های سازمان علاقه‌ای برای حضور نشان نداد و ترجیح دادند به صورت پراکنده و جسته و گریخته در نمایشگاه الکامپ حضور داشته باشند. 
وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در نظر داشتیم سالن‌ها از هم تفکیک شوند اما شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با این کار مخالف بودند به همین دلیل امسال سالن‌ها از هم تفکیک نشده‌اند.

وی همچنین گفت: مخاطبان و شرکت‌کنندگان الکامپ هر سال در حال تغییر هستند. محدودیت‌هایی برای برگزارکننده وجود دارد. حتی نمی‌دانیم سال بعد نمایشگاه برگزار خواهد شد یا نه. بنابراین باید مبتنی بر زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. 
 
کد مطلب : ۲۸۱۲۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين