۰

پرداخت اقساطی هزینه‌‌ی تورهای مسافرتی با همکاری دیجی‌پی و سفرمارکت

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵
پرداخت اقساطی هزینه‌‌ی تورهای مسافرتی با همکاری دیجی‌پی و سفرمارکت
پرداخت اقساطی هزینه‌‌ی تورهای مسافرتی با همکاری دیجی‌پی و سفرمارکت

آی‌تی‌من- به این ترتیب از این به بعد علاقه‌مندان به سفر و گردشگری، نگرانی کم‌تری برای هزینه‌های سفر خواهند داشت و بخشی ازاین هزینه‌‌ها، به صورت اقساطی قابل پرداخت  خواهد بود. 

سفرمارکت سامانه آنلاین و جامع خدمات گردشگری با بیش از سابقه فعالیت است که خدمات فروش و رزرو بلیت‌، تور، هتل و اقامتگاه داخلی و خارجی را به علاقه‌مندان گردشگری ارائه می‌کند. براساس این همکاری امکان خرید اقساطی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی برای کاربران دیجی‌پی و سفرمارکتفراهم می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، متقاضیانی که وام‌های ۱۰ تا ۵۰ ‌میلیون تومانی دیجی‌پی را دریافت می‌کنند، علاوه بر امکان قبلی برای خرید از دیجی‌کالا، مادیران، اتاقک و ... از امروز، می‌توانند همه یا بخشی از اعتبار خود را صرف خرید آنلاین تور در وب‌سایت سفرمارکت کنند.

دریافت این اعتبار همچون گذشته پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی برای متقاضیان فراهم می‌شود و پس از دریافت اعتبار از دیجی‌پی، کاربران می‌توانند، تا سقف وام دریافتی، تورهای مسافرتی سفرمارکت را تهیه و در اقساط ۱۲ ماهه بازپرداخت کنند.

برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی و خرید تور مسافرتی از سفرمارکت می‌توانید از همین امروز برای ثبت‌نام خرید اقساطی و سپس دریافت تور از سفرمارکت اقدام کنید.
 
کد مطلب : ۲۸۱۲۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين