۰
معاون سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد:

استفاده ۹۰۰ هزار نفر از طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
استفاده ۹۰۰ هزار نفر از طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی
استفاده ۹۰۰ هزار نفر از طرح اتصال پیام‌رسان‌های بومی

آی‌تی‌من- حامد منکرسی در خصوص آخرین آمارها از اتصال متقابل پیام‌رسان‌های بومی‌ به یکدیگر گفت: خوشبختانه از سوی اپراتورها استقبال خوبی از این طرح شده و شاهد اتصال پیام‌رسان‌های بومی‌ به طرح اتصال متقابل هستیم. می‌توان گفت به زودی دو پیام رسان جدید به طرح اتصال متقابل متصل می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۴ پیام‌رسان بومی‌ قابلیت طرح اتصال متقابل را ایجاد کرده اند گفت: به منظور توسعه و افزایش خدمات ارزش افزوده جدید روی پیام‌رسان‌ها فراخوانی منتشر کرده‌ایم و از بخش خصوصی نیز درخواست کردیم برای این منظور مشارکت کند.

منکرسی ادامه داد: خوشبختانه از این فراخوان استقبال خوبی شده و بیش از ۴۰ شرکت برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند. به این ترتیبتا ۱۵ تیرماه به شرکت‌ها فرصت داده شده که پیشنهادهای خودشان را ارایه دهند تا بتوانیم مشارکت‌های جدید را آغاز کنیم و سرویس‌هایجدید و نوآورانه‌ای را روی بستر پیام رسان‌های بومی‌ ارایه دهیم.

وی در خصوص استقبال از طرح اتصال متقابل پیام رسان‌های بومی‌ به یکدیگر گفت: استقبال مردم از طرح اتصال متقابل پیام رسان‌ها به یکدیگر خوشبختانه خوب بوده و تا به امروز بیش از ۹۰۰ هزار نفر از اینقابلیت استفاده کرده‌اند که در دو ماه عدد قابل توجهی است و با طرحی کهبا مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد این عدد افزایشچشمگیری خواهد داشت.
​​​​​​​
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۱۲۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما