۰
یک نماینده مجلس:

دولت در حوزه اینترنت، بخش خصوصی را به کار گیرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱
دولت در حوزه اینترنت، بخش خصوصی را به کار گیرد
دولت در حوزه اینترنت، بخش خصوصی را به کار گیرد

آی‌تی‌من- سیاهکلی ‌در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ 26، درباره برنامه مجلس برای رفع محدودیت‌های اینترنت توضیح داد: در حوزه فناوری‌های نوین و فضای مجازی، دولت هنوز به صورت مناسبی از بخش خصوصی استفاده نکرده است. دولتمردان باید بدانند این حوزه به گستردگی همه مردم است و نمی‌توان یک دولت یا یکی، دو نفر متولی این مسئله شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: باید با همه شرکت‌های مرتبط، برای توسعه این فضا همکاری داشته باشیم. در صورت انجام چنین کاری و به بازی گرفتن بخش خصوصی و حضور آنها در مدیریت کار، سرعت و کیفیت خدمات افزایش یافته و رضایت‌مندی عمومی‌نیز حاصل می‌شود.

این نماینده مجلس درباره بهره‌گیری مجلس از نظرات بخش خصوصی برای تصویب لوایح مرتبط با فضای مجازی، توضیح داد: ما در کمیسیون مرتبط، حتما این کار را انجام می‌دهیم. نشست‌های ما به طور عمومی‌ ترکیبی از نمایندگان دولت و بخش خصوصی است. گاهی هم تعداد شرکت‌کنندگان بخش خصوصی بیش از دولتی‌ها است. در دنیا هم کار به همین شیوه پیش رفته است، اگر می‌خواهیم از شتاب جهانی عقب نمانیم باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و مردمی‌استفاده کنیم.
 
سیاهکلی درباره برنامه هفتم توسعه و لوایح مربوط به اقتصاد دیجیتال توضیح داد: جایگاه اقتصاد دیجیتال در کشور رو به رشد است. تعیین سهم 15 درصدی از GDP کشور برای اقتصاد دیجیتال، نشان دهنده عزم دولت برای توسعه این فضا است.

 
کد مطلب : ۲۸۱۲۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما