۰
رقابت با دیگر فروشندگان دیجی‌کالا، در مسیر رشد مقیاس‌پذیر

دور تازه ارایه خدمات «سلریار» به فروشندگان بازارگاه‌های آنلاین آغاز شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۰
دور تازه ارایه خدمات «سلریار» به فروشندگان بازارگاه‌های آنلاین آغاز شد
دور تازه ارایه خدمات «سلریار» به فروشندگان بازارگاه‌های آنلاین آغاز شد
 
آی‌تی‌من- سال‌هاست که با راه‌اندازی بازارگاه‌های آنلاین به‌ویژه با ظهور کرونا و تغییر ناگزیر سبک زندگی و خرید مردم، بسیاری از فروشندگان در ایران هم با امید دیده شدن بیشتر، فرایند فروش کالاهای خود را در بازارگاه‌ها توسعه می‌دهند. مدیریت تامین و فروش آنلاین روی این بازارگاه‌ها، به مراقبت دایمی و پردازش به‌موقع سفارش‌ها ارسال وابسته است. سلرها یا همان فروشندگان آنلاین باید برای قمیت‌گذاری رقابتی شب و روز با هم بجنگند؛ رقابتی که با کاهش حاشیه‌‌ اندک سود و تخفیف‌های ناگزیر به نبردی باخت - باخت تبدیل می‌شود. از همین رو، همچنان که در آمازون، علی‌بابا و…برای این رقابت‌ها ابزارهای متنوعی به کمک فروشندگان می‌آیند، در ایران هم فناوری راه‌حل‌هایی برای رقابت هوشمند و ساده‌تر توسعه یافته است.
 
سلریار در یک سال اخیر با ایجاد امکان مدیریت همزمان چند پنل فروش آنلاین و قیمت‌گذاری هوشمند با ربات هوش مصنوعی، این کار را برای سلرهایی که باید کالاهای پرتعدادی را از این طریق در دیجی‌‌کالا بفروشند، آسان کرده است. به زبان دیگر، راهکارهای سلریار فروشندگان را از دردسرهای پیچیده و خطاهای  نیروی انسانی نجات می‌دهند؛ راهکارهایی که با امکان هفت روز آزمودن رایگان، فروشنده را در قیمت‌گذاری رقابتی همزمان صدها کالا، پردازش دقیق سفارش‌ها، شفاف‌سازی وضعیت هزینه‌های پنهان و درآمد فروش… و مهم‌تر، پیشنهاد رقابت روی کالاهای جدید از طریق ابزار هوش تجاری، نبرد خونین رقابت با دیگر فروشندگان را برای آن‌ها تغییر می‌دهد؛ تجربه‌ای که با پشتیبانی شبانه‌روزی سلریار، به کاهش ضررها و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند.
 
سلریار علاوه بر آکادمی آموزش فروش در بازارگاه‌های آنلاین ایران و کار با ابزارهای مدیریت پنل، هرشب در لایو اینستاگرام با فروشندگان دیجی‌کالا و دیگر کانال‌های آنلاین، فروشندگان آمازون و علی‌بابا، شرکت‌های لجستیکی، مشاوران تامین مالی و... گفت‌,گو می‌کند تا حلقه‌ ارتباط فروشندگان با دیگر ذی‌نفعان فروش آنلاین و صدای رسای این بخش از اکوسیستم باشد.
 

 
کد مطلب : ۲۸۱۳۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين