۱

«راندنو» حلقه واسط بین فروشندگان و خریداران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
«راندنو» حلقه واسط بین فروشندگان و خریداران
«راندنو» حلقه واسط بین فروشندگان و خریداران
 
آی‌تی‌من- سایت راندنو به صورت تخصصی، حوزه‌های برق، ابزار یراق، لوازم خانگی، لوازم ساختمانی و کالاهای دیجیتال را پوشش می‌دهد.

پس از انتخاب کالا توسط خریداران، کافی است دکمه «لیست فروشندگان«» فشرده شود تا لیست فروشندگان و مشخصات آنها از جمله آدرس، شماره تماس، نقشه مسیریابی فروشگاه، موبایل مدیریت و مشخصات شبکه‌های اجتماعی فروشگاه، برای خریدار به نمایش درآید. خریدار پس از انتخاب فروشنده می‌تواند جهت سفارش، با فروشگاه  مورد نظر تماس حاصل کند. از امکانات دیگر برای خریداران، امکان مقایسه یک کالا با کالاهای دیگر، امکان مقایسه قیمت یک کالا در چندین فروشگاه و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارز، سکه و شاخص بورس است.

هر خریدار می‌تواند به صورت کاملاً رایگان، درخواست خرید (استعلام) خود را به صورت متنی و یا در قالب دلخواه مانند pdf، word، excel و image در سایت منتشر کرده و در لحظه از چندین فروشگاه پیش فاکتور دریافت کند. تمامی‌امکانات این سایت برای خریداران رایگان بوده و راندنو هیچگونه سودی بابت خرید و فروش و برقراری ارتباط میان دو طرف معامله دریافت نمی‌کند.

از سوی دیگر، فروشندگان حوزه‌های برق، ابزار یراق، لوازم خانگی، لوازم ساختمانی و کالاهای دیجیتال می‌توانند در سایت راندنو ثبت نام کرده و کالاهای خود را قیمت گذاری کنند.

در حال حاضر بیش از 12 هزار کالا در سایت راندنو وجود دارد و در صورت نیاز، هر فروشنده پس از ثبت نام، می‌تواند لیست کالاهایی که در سایت موجود نیست را برای کارشناسان راندنو ارسال کند.

فروشندگان، علاوه بر قیمت گذاری کالا، می‌توانند درخواست‌های خرید مرتبط با حوزه خود را نیز مشاهده و در صورت تمایل برای خریداران پیش فاکتور صادر کنند. همچنین فروشندگان می‌توانند از قیمت لحظه‌ای ارز، سکه و شاخص بورس نیز باخبر شوند.

 
کد مطلب : ۲۷۳۷۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما