۰

تلگرام ۲۱۰ میلیون دلار اوراق فروخت

تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۴
تلگرام ۲۱۰ میلیون دلار اوراق فروخت
تلگرام ۲۱۰ میلیون دلار اوراق فروخت

آی‌تی‌من- این اپلیکیشن پیام رسان که ماهانه بیشاز ۸۰۰ میلیون کاربر دارد، این سرمایه را با انتشار اوراق قرضه به ارزش ۲۷۰ میلیون دلار جمع کرد. جان‌هایمان، مشاور ارشد سرمایه‌گذاری تلگرام به پایگاه فناوری تِک کرانچ گفت: به دلیل این که نرخ‌هایبهره از سال ۲۰۲۱، رشد قابل توجهی پیدا کرده است، اوراق قرضه، قیمت انتشار مختلفی دارند.

دوروف گفت: تلگرام هنوز سودآور نیست و فاینانسجدید به منظور نزدیک کردن این اپلیکیشن به نقطه سر به سر بوده و مدعی شد که این اپلیکیشن نسبت به رقبایش نظیر توییتر و اسنپ، به سودآوری نزدیکتراست.

هایمان به تِک کرانچ گفت: مجموعه ای از صندوق‌هایمالی معروف، این اوراق قرضه را خریداری کردند و این حامیان مالی، صندوق‌های جهانی پیشرفته‌ایدارند که در اوراق قرضه، متخصص هستند.

دوروف در پستی نوشت که شخصا، حدود یک چهارم از اوراق قرضه جدید تلگرام را خریداری کرده و ده‌ها میلیون دلار در رشد تلگرام، سرمایه‌گذاری کرده است. وی طی ۱۰ سال گذشته، صدها میلیون دلار برای سر پا نگه داشتن تلگرام، هزینه کرده است.
با وجود رشد قارچ گونه شبکه‌های اجتماعی، تلگرام در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده است. ایناپلیکیشن بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در دو سال و نیم گذشته اضافه کرده و روزانه ۲.۵ میلیون کاربر جدید، جذب می‌کند.
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۸۱۳۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين