۰
با حمایت همراه اول

پنجمین دوره بوتکمپ اینترنت اشیا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۲
پنجمین دوره بوتکمپ اینترنت اشیا برگزار می‌شود
پنجمین دوره بوتکمپ اینترنت اشیا برگزار می‌شود

آی‌تی‌من- مرکز اینترنت اشیاء ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام به برگزاری پنجمین دوره بوت کمپ تخصصی اینترنت اشیاء می‌کند.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول علاوه بر حمایت‌های معنوی معمول، به صورت ویژه تمام یا بخشی از هزینه‌های شرکت در دوره را نیز برای شرکت کنندگان منتخب با رزومه برتر تأمین می‌کند.

بوت کمپ اینترنت اشیا یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه‎مندان به حوزه هوشمندسازی است که با هدف آموزش حرفه‌ای و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار برگزار می‌شود.

محتوا‏های آموزشی بوت ‏کمپ در قالب کارگاه‌های مهارت محور و به صورت پیوسته تدریس می‌شود؛ همچنین با تعریف سناریوهای عملیاتی آموزشی توسط مدرسان، دانش ‌‎پذیران مفاهیم را به صورت عملیاتی پیاده سازی می‌کنند.

در بوت کمپ، آموزش به صورت انفرادی اما در قالب کار گروهی خواهد بود که علاوه بر افزایش مهارت فردی فرصت تشکیل تیم با تخصص ‎های مختلف و مورد نیاز، نیز فراهم می‌شود.

در این رویداد که به صورت حضوری و مجازی از 18 مرداد لغایت 30 شهریور 1402 برگزار می‌شود، با بهره گیری از استادان برجسته و با تجربه، تمامی‌بخش‌های اکوسیستم اینترنت اشیا و معماری لایه‌ای آن به صورت عملی و با رویکرد پروژه محور به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

در کنار سناریوهای آموزشی، چندین سناریو هوشمندسازی کاربرد محور در حوزه‌های صنعت هوشمند، شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، کشاورزی هوشمند و غیره نیز برای تیم‎‌های بوت کمپ بر اساس نیاز بازار تعریف می‌شود تا دانش‎ پذیران در پایان دوره نیز تجربه تولید یک نمونه اولیه واقعی در حوزه اینترنت اشیا را داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه iotiran.com/product/iotbootcamp1402 مراجعه کنند.
مرجع : همراه اول
کد مطلب : ۲۸۱۵۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما