۰

فراخوان جذب متخصص IT در مرکز پژوهش‌های مجلس

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۱
فراخوان جذب متخصص IT در مرکز پژوهش‌های مجلس
فراخوان جذب متخصص IT در مرکز پژوهش‌های مجلس

آی‌تی‌من- این مرکز در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداکثری از نخبگان کشور و به‌منظور ایجاد فرصت برابر و امکان بهره‌گیری از توان تخصصی نخبگان در امر توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و هوشمندسازی فرایندها و فعالیت‌های اداری و تخصصی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، به‌منظور تکمیل کادر تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت دانش، از بین استعدادهای برتر و نخبگان دانشگاه‌های برتر در حوزه‌های تخصصی فناوری اطلاعات و یا همکاری بصورت مامور/ انتقال از دستگاه‌ها و یا سازمان‌های دولتی، که دارای سوابق ارزشمند کاری و حرفه‌ای باشند دعوت به همکاری می‌کند.

شایان‌ ذکر است افراد منتخب پس از طی یک دوره به‌صورت آزمایشی در قالب قراردادهای مرسوم مرکز و نیز فرایندهای گزینشی و حسب ارزیابی‌ها و توانمندی‌های ارایه‌شده، می‌توانند جذب حوزه فناوری اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی‌شوند.

علاقه‌مندان حائز شرایط می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ با مراجعه به وب‌سایت مرکز پژوهش‌های مجلس به آدرس  https://farakhan.mrc.ir/ به‌منظور تکمیل فرم الکترونیکی ثبت‌نام، مدارک خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ در سامانه مذکور بارگذاری کنند. ضرورت دارد متقاضیان در زمان تکمیل فرم‌ها نسبت به بارگذاری رزومه خود در قالب فایل PDF در سامانه مذکور اقدام کنند.

تابعیت جمهوری اسلامی‌ایران و عدم‌تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران و ولایت‌فقیه، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه‌های سیاسی معارض با نظام اسلامی‌ایران، عدم عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی و نداشتن سوءپیشینه کیفری مؤثر، عدم محکومیت یا محرومیت از خدمات دائمی‌دولتی براساس رأی قطعی صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی‌و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان)، برخورداری از سلامت و توانایی و تخصص‌های متناسب با خدمت مورد نظر، مسوولیت‌پذیری، امانت‌داری، قابلیت کار تیمی‌قوی، مهارت‌های ارتباطی قوی، تفکر تحلیلی، توانایی حل مسئله و توجه کافی به جزئیات از جمله شرایط عمومی‌فراخوان جذب نیروی تخصصی حوزه فناوری اطلاعات اعلام شده است.

داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار تخصصی مرتبط و رزومه توانمند، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر (گرایش‌های مختلف) و حداکثر شرایط سنی ۴۰ سال از جمله شرایط کاری و تخصص مورد نیاز است.

بر اساس این فراخوان پس از بررسی و ارزیابی‌های اولیه در خصوص رزومه‌های متقاضیان، افراد منتخب به مصاحبه تخصصی دعوت و مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند. منتخبین پس از ارزیابی‌های مرحله‌ای صورت‌گرفته و اخذ تأییدیه‌های لازم حسب روال تعریف شده دعوت به کار و جذب می‌شوند.

علاقه‌مندان در صورت هرگونه ابهام یا سؤال با آدرس ایمیل itfarakhan@mrc.ir مکاتبه کنند.
مرجع : خانه ملت
کد مطلب : ۲۸۱۵۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين