۰
با شعار «ایران هوشمند و متصل»

فراخوان دهمین جشنواره فاوا منتشر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
فراخوان دهمین جشنواره فاوا منتشر شد
فراخوان دهمین جشنواره فاوا منتشر شد

آی‌تی‌من- علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و دبیر جشنواره فاوا، با اعلام اینکه شعار این دوره از جشنواره، «ایران هوشمند و متصل» است، گفت: جشنواره دهم دارای چهار محور است که شامل شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره علاوه بر محورهای اصلی، محورهای فرعی نیز دارد، افزود: به موازات محورهای اصلی، معرفی برترین اپراتورها در توسعه کمی‌و کیفی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و همچنین تکریم مدیران اثرگذار در زیست بوم فاوا از جمله محورهای فرعی به شمار می‌رود.

معاون وزیر ارتباطات زیر محورهای جشنواره فاوا را ۱۵ زیر محور عنوان و خاطرنشان کرد: از جمله مشخصات این دوره از جشنواره هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی‌کشور در برگزاری محور دولت هوشمند است چراکه در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز وزارت ارتباطات با همکاری این سازمان اقدام به احصای خدمات دستگاه‌های اجرایی برای ارایه از طریق این پنجره کرده است و هم اکنون نیز به طور هفتگی جلسات منظمی‌برای نظارت بر الکترونیکی شدن خدمات و ارایه برخط استعلامات میان وزارت ارتباطات و سازمان اداری و استخدامی‌کشور برگزار می‌شود.

محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی‌و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و دبیر اجرایی جشنواره فاوا از اعلام فراخوان جشنواره دهم در روز شنبه هفتم بهمن ماه به طور رسمی‌خبر داد و گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته هیأت داوران این آمادگی را دارد تا شرکت کنندگان را به محض ثبت نام مورد ارزیابی قرار دهد.

وی با اعلام اینکه آخرین مهلت برای ارسال مستندات برای حضور در جشنواره دهم اسفند ماه است، افزود: نتایج نهایی همزمان با هفته ارتباطات در اردیبهشت سال آینده و در آئینی اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره فاوا اعلام کرد که علاقمندان برای شرکت در دهمین دوره این جشنواره می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir برای حضور ثبت نام کنند.

بنا به این گزارش، همانطور که اعلام شد در نخستین شورای سیاستگذاری جشنواره فاوا مقرر شد با توجه به پیشبرد پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در سراسر کشور، بخش ویژه‌ای در ارتباط با این پروژه به جشنواره دوره دهم اضافه شود.

جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، جشنواره‌ای برای نمایش سالانه دستاوردهای کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود که نهمین دوره آن تیرماه گذشته در آئینی برگزار شد و هیأت داوران برگزیدگان را معرفی کردند.
 
کد مطلب : ۲۸۲۵۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما