۰

ریلمی 11X 5G اقتصادی معرفی شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
ریلمی 11X 5G  اقتصادی معرفی شد
ریلمی 11X 5G اقتصادی معرفی شد

آی‌تی‌من- گوشی ریلمی 11X 5G از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست +Dimensity 6100 مدیاتک، باتری بزرگ و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. گوشی اقتصادی Realme 11x 5G از صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با وضوح تصویر +Full HD برخوردار است که روشنایی آن به ۶۸۰ نیت می‌رسد.

این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۹۱.۴ درصد کل بخش رویی گوشی را به خود اختصاص داده و حاشیه بسیار باریکی دارد و از نرخ نوسازی پویا پشتیبانی می‌کند.

ریلمی در گوشی اقتصادی Realme 11x 5G از تراشه دایمنسیتی 6100+ 5G مدیاتک به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس است. دوربین پشتی گوشی دوگانه است که شامل حسگر ۱.۲ اینچی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز f 1/79 و پیکسل‌های 1.4 میکرومتری است و دوربین دوم یک حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی است که بعید به نظر می‌رسد کارکرد چندانی داشته باشد.

ظرفیت باتری گوشی Realme 11x 5G پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژر ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود ۵۰ درصد باتری این دستگاه در مدت ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۶ ساعت ویدیو پخش کند. برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.05 تعبیه شده است.

گوشی Realme 11x 5G در دو رنگ بنفش و مشکی براق با طراحی اکلیلی عرضه می‌شود. ضخامت گوشی 11x 5G ریلمی ۷.۸۹ میلی‌متر است. قیمت نسخه ۶ گیگابایتی این گوشی حدود ۱۸۰ دلار است و نسخه‌ای که ۸ گیگابایت رم دارد با قیمت ۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد. فروش این گوشی از أواخر ماه جاری آغاز می‌شود.

ریلمی 11 5G با ظرفیت ذخیره سازی داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود که می‌توان با استفاده از اسلات کارت microSD تا ۲ ترابایت این میزان را افزایش داد.

این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت است تا احراز هویت ایمن را انجام دهد. گزینه‌های اتصال شامل پشتیبانی سیم‌کارت دوگانه 5G، 4G LTE، Wi-Fi دو باند، بلوتوث 5.2، GPS، A-GPS و یک درگاه USB Type-C است. Realme 11X 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو)، روی اندروید 13 با رابط کاربری realme UI 4.0 کار می‌کند. Realme 11X 5G تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد. گزینه‌های اتصال در دستگاه شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS/A-GPS و یک پورت USB Type-C است.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۶۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما