۰
آکادمی دیجی‌پی برگزار می‌کند:

دوره آنلاین «فین‌تک برای مدیران آینده»

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
دوره آنلاین «فین‌تک برای مدیران آینده»
دوره آنلاین «فین‌تک برای مدیران آینده»
 
آی‌تی‌من- به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، این دوره‌ها که حاوی جذاب‌ترین و کارآمدترین مفاهیم فین‌تکی‌ست، هر هفته به صورت ویدئوکست و پادکست در کانال آپارات و وب‌سایت دیجی‌پی و همچنین در پادکست اختصاصی این شرکت به نام «پی‌کست» منتشر خواهد شد.
 
این دوره به ویژه برای مدیرانی‌ که سابقه فعالیت در صنعت فین‌تک نداشته‌اند و به تازگی در این صنعت مشغول به کار شده‌اند، طراحی شده است و حاوی اطلاعات کارآمد و ارزشمندی از کلیت این سیستم، اصطلاحات و مفاهیم، محصولات و قوانین حاکم بر صنعت فین‌تک است.
 
آکادمی دیجی‌پی که با هدف تربیت نیروهای توانمند و متخصص در حوزه فین‌تک راه‌اندازی شده است، تا کنون با برگزاری دوره‌ها و بوت‌کمپ‌های تخصصی، مباحث کاربردی در زمینه فناوری‌های مالی را که دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی کم‌تر شانس رویارویی و آشنایی با آن‌ها را پیدا می‌کنند، در قالب دوره‌های کاربردی به علاقه‌مندان زیادی ارائه کرده است.
 
یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای فین‌تکی کمبود نیروهای متخصص و ضعف دانش و تخصص روزآمد در این حوزه است. این مساله موجب شده است تا شرکت‌ها با وجود صرف هزینه‌های بسیار زیاد، موفق به جذب نیروهای متخصص مورد نیاز خود نشوند و از سوی دیگر نیروهای بااستعداد و علاقه‌مند جایی برای کسب تجربه‌های کاربردی و به دنبال آن فعالیت در حوزه مورد علاقه خود پیدا نکنند. هدف اصلی دیجی‌پی از راه‌اندازی این آکادمی علاوه بر تربیت نیروهای متخصص برای همکاری در مجموعه، توانمندسازی نیروهای با استعداد، باانگیزه و علاقه‌مند با دانش روز و آماده‌ کردن آن‌ها برای ورود به صنعت بوده است.  
 
این آکادمی در سال گذشته با برگزاری دوره‌های کاربردی، مسئولیت پرورش استعدادهای شاخص در این رشته را برعهده داشته است و نیروی کار متخصصی را روانه بازار کار فین‌تک کشور کرده است که بخشی از این افراد هم‌اکنون در دیجی‌پی یا شرکت‌های همکار مشغول فعالیت هستند.

دوره آنلاین «فین‌تک برای مدیران آینده» تلاش دیگری از دیجی‌پی برای عمل به رسالت خود در تحقق فراگیری مالی‌ست که بخش‌های مختلف آن هر هفته به صورت منظم در اختیار علاقه‌مندان  به صنعت فناوری مالی قرار می‌گیرد.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۶۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين