۰

سامسونگ گوشی جان سخت ساخت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴
سامسونگ گوشی جان سخت ساخت
سامسونگ گوشی جان سخت ساخت

آی‌تی‌من- کمپانی سامسونگ که نخستین گوشی‌های سری Xcover را با نام گلکسی Xcover در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد، در حال توسعه گوشی گلکسی Xcover 7 است. این گروه از محصولات شرکت سامسونگ به استحکام و مقاومت بالا در شرایط دشوار محیطی شهرت دارند.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت GalaxyClub، این دستگاه با شماره مدل SM-G556B معرفی شده است که شباهت زیادی به شماره مدل SM-A556B از سری گلکسی A55 دارد. در حال حاضر گفته می‌شود سامسونگ در حال توسعه مدل پرو این دستگاه است، اما تا کنون هیچ اطلاعات موثقی در این زمینه در دست نیست.

بر اساس اطلاعات، گوشی گلکسی Xcover 6 پرو با شماره مدل SM-G7xx به ثبت رسیده است و دستگاه Xcover 7 با شماره مدل SM-G5xx معرفی شده است. از آنجایی که طبق قراردادهای سامسونگ، هر گوشی با شماره مدل بالاتری ثبت شود، دستگاه قوی‌تر خواهد بود، بر این اساس انتظار می‌رود SM-G556B به عنوان یک دستگاه غیر پرو عرضه شود.

با این حال، این قوانین ثابت نیستند و در این زمینه نمی‌توان به صورت قطعی حدس زد. اگر این گوشی مشخصات سخت‌افزاری داخلی خود را با گلکسی A55 به اشتراک بگذارد، احتمالا دارای کیفیتی بالاتر از گلکسی Xcover 6 پرو خواهد بود.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۷۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما