۰
در سمینار قطب نمای کسب و کار اعلام شد:

منابع انسانی بزرگترین چالش کسب و کارها در دنیا

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
منابع انسانی بزرگترین چالش کسب و کارها در دنیا
منابع انسانی بزرگترین چالش کسب و کارها در دنیا

آی‌تی‌من- وحید کریمی، فعال در زمینه مربی‌گری، در این سمینار به مسائلی چون رهبری، بازاریابی، سرمایه‌گذاری، چالش‌های کسب‌وکار، برندسازی و خلق ارزش اشاره کرد. از نکات قابل توجه در این سمینار، صحبت‌های کریمی درباره پیوند بازاریابی، رسانه و انتقال پیام بود. به گفته او، صاحبان مشاغل برای راه اندازی کسب و کار باید با چالش‎‌های این حوزه آشنایی کامل داشته باشند و بهبود فضای کسب و کار از مسائل مهم حوزه اقتصاد امروز کشور است.

در حاشیه سمینار قطب‌نمای کسب‌وکار کریمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. این مربی کسب‌وکار درباره چگونگی انتخاب مباحث این سمینار گفت: از آن‌جا که نام این رویداد قطب‌نمای کسب‌وکار است، می‌خواستیم جهت‌دهی را به مدیران کسب‌وکار نشان دهیم. برای همین،‌ در بخش اول جهتی را در زمینه منابع‌انسانی، بازاریابی و فروش به شرکت‌کنندگان این سمینار نشان دادم و در بخش دوم، رهبری را به مباحث پایه‌ای که در بخش ابتدایی مطرح شد، وصل کردم.

کریمی یک دوره آموزشی تحت عنوان «کلاب مدیران» دارد و هدف از راه‌اندازی این دوره‌های آموزشی را انتقال تجربه و دانش در زمینه کسب‌وکار دانست. او در این خصوص به سفرها و آموزش‌هایی که از سال ۸۸ تاکنون داشته، اشاره کرد و توضیح داد که برای راه‌اندازی «کلاب مدیران» از نمونه‌های خارجی آن الهام گرفته است.

این مربی توسعه‌فردی در خصوص زمان تاسیس این دوره‌ها به خبرنگاران گفت: سال ۱۴۰۰ «کلاب مدیران» راه‌اندازی شد و ۸ مدیر کسب‌وکار در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند. سال گذشته یعنی سال ۱۴۰۱، تعداد افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها ۷۰ نفر بود و قرار است امسال تعداد شرکت‌کنندگان در «کلاب مدیران» به ۱۵۰ نفر برسد.

او معتقد است «کلاب مدیران»‌ که تلفیقی از آموزش‌های آنلاین و آفلاین است، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا علاوه بر توسعه‌فردی، به رشد کسب‌وکارشان نیز کمک کنند.

وحید کریمی، در مورد استقبال از این سمینار گفت که همه‌ افراد شرکت‌کننده در این سمینار از طریق شبکه اجتماعی آن‌ها مطلع شده و اقدام به ثبت‌نام کرده بودند. او همچنین به نرخ تبدیل ۱۲ درصدی متقاضیان شرکت در این سمینار اشاره کرد. به گفته این فعال در حوزه مربی‌گری کسب‌وکار، آن‌ها فقط افرادی را در سمینار «قطب‌نمای کسب‌وکار» ثبت‌نام کرده‌اند که صاحبان کسب‌وکار هستند. او مهم‌ترین هدف برگزاری این سمینار را خودآگاهی و کشف ندانسته‌های مدیران توسط خودشان عنوان کرد.

آموزش‌های مرتبط با برندسازی از دیگر مباحثی است که کریمی به آن‌ها اشاره کرد. او باور دارد که در آینده نزدیک تعداد مدیرانی که در دوره‌های «کلاب مدیران» شرکت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

او معتقد است کلاب مدیران موفق ایران که تلفیقی از آموزش‌های آنلاین و آفلاین است، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا علاوه بر توسعه‌فردی، به رشد کسب‌وکارشان نیز کمک کنند.


 
کد مطلب : ۲۸۱۸۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما