۰

گوشی بعدی ردمی دوربین 432 مگاپیکسلی دارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
گوشی بعدی ردمی دوربین 432 مگاپیکسلی دارد
گوشی بعدی ردمی دوربین 432 مگاپیکسلی دارد

آی‌تی‌من- کمپانی شیائومی همیشه به ساخت گوشی‌های هوشمند با دوربین‌هایی باکیفیت معروف بوده و همواره در این صنعت پیشرو است. اگر بخواهیم به چند نمونه از گوشی‌های هوشمند منحصر به‌فرد این برند اشاره کنیم، می‌توانیم دستگاه‌هایی مانند شیائومی 12S اولترا و شیائومی 13 اولترا را نام ببریم.

هردوی این محصولات برای اولین بار با سنسورهای دوربین 1 اینچی روانه بازار شدند. حالا خبرهایی از عرضه سنسورهای دوربین 1 اینچی HW1 و HW2 سامسونگ منتشر شده است. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا شیائومی اولین برندی خواهد بود که از این لنز استفاده می‌کند؟

شیائومی از همان ابتدای تاسیس خود سعی کرد که اولویتش در طراحی گوشی‌های هوشمند نوآوری باشد. یکی از زمینه‌هایی که شیائومی به طور مداوم در آن برتری داشته، فناوری دوربین به ویژه سنسورهای جدید با کیفیت است.

هنگامی که این شرکت قصد داشت قابلیت‌های جدید دوربین را در دستگاه‌های شیائومی 12S اولترا و شیائومی 13 اولترا ارائه کند، متعهد شد که از حسگرهای درجه یکی بهره بگیرد. این حسگرهای بزرگ 1 اینچی می‌توانستند فرآیند ضبط نور بهتری داشته باشند و در نور کم، تصاویر واضح‌تری را به ارمغان بیاورند. همین امر موجب شد که باری دیگر به آمار علاقمندان شیائومی افزوده شود.

از آنجایی که علاقمندان دنیای فناوری مشتاقانه منتظر معرفی حسگرهای ISOCELL HW1 و HW2 سامسونگ هستند، شایعاتی درباره استفاده از این لنزها در مدل‌ جدید ردمی  منتشر شده است. علاوه بر آن، به احتمال زیاد شیائومی بخواهد از این سنسور در سری اولترا استفاده کند.

تاریخچه نوآوری شیائومی با این حسگر سامسونگ می‌تواند زمینه‌ساز آینده جذابی برای دنیای عکاسی گوشی‌های هوشمند باشد.

اخیرا اطلاعاتی در مورد سنسورهای ISOCELL HW1 و HW2 سامسونگ فاش شده است! به نظر می‌رسد که این حسگر رزولوشن 432 مگاپیکسلی داشته و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان خواهد داد. این سنسورها با تعداد پیکسل‌های فوق‌العاده خود، جزییات و وضوح بالایی در عکاسی خواهند داشت.

حسگر ISOCELL HW1 1/1.05 اینچی چشم‌انداز جدیدی را در دنیای دوربین گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند. این سنسور بزرگتر برای تطابق با وضوح 432 مگاپیکسلی طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد تا از جزییات فراوان در تصاویر لذت ببرند. اندازه 0.56 میکرومتری پیکسل نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان در توسعه فناوری حسگر تلاش می‌کند تا کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و امکان ضبط نور را فراهم کند.

سنسور ISOCELL HW2 نیز با اندازه 1/1.07 اینچی ساخته شده که مانند همتای خود رزولوشن 432 مگاپیکسلی را حفظ کرده و به سامسونگ کمک می‌کند تا مرزهای فناوری را جابه‌جا کند.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۸۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما