۰

آیفون ۱۲ آ‍‍پدیت جدید اپل را می‌گیرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۲
آیفون ۱۲ آ‍‍پدیت جدید اپل را می‌گیرد
آیفون ۱۲ آ‍‍پدیت جدید اپل را می‌گیرد

آی‌تی‌من- رگولاتورهای فرانسه با اعلام این که آیفون ۱۲، تشعشع بیش از حد مجازی دارد، دستور توقف فروش این گوشی را داده بودند. اپل به یافته‌های آنها درباره آیفون ۱۲ که سه سال پیش به بازار عرضه شده بود، معترض بود.
با این حال، اپل اکنون توضیح کاملی درباره اختلاف میان یافته‌های رگولاتورهای فرانسه با رگولاتورهای کشورهای دیگر که فروش آیفون ۱۲ در آنها با مشکلی روبرو نشده، ارائه کرده است.

این غول فناوری آمریکایی در مقاله‌ای در وب سایت خود، اعلام کرد به مدت بیش از یک دهه، گوشی‌های آیفون، حسگرهایی داشتند که اجازه می‌دهد این گوشی، هنگامی که نزدیک بدن یک کاربر قرار می‌گیرد، تشعشعات را در سطوح پایین‌تری نگه دارد. هنگامی که این گوشی نزدیک بدن یک کاربر قرار دارد مانند وقتی روی میز قرار می‌گیرد، اندکی سطح تشعشع بالاتری دارد.

اپل توضیح داد پروتکل تست که توسط آژانس ملی فرکانس فرانسه استفاده شده، این مسئله را در نظر نگرفته است. این شرکت یک به‌روزرسانی نرم افزاری صادر کرد که ماه جاری برای کاربران در فرانسه موجود خواهد شد و فناوری تشخیص بدن را غیرفعال کرده و سطح تشعشع گوشی را همواره پایین نگه می‌دارد. در بیانیه اپل همچنین آمده است که استفاده از آیفون ۱۲ حتی بدون به‌روزرسانی نرم افزاری، ایمن است.

بر اساس گزارش رویترز، اپل در بیانیه‌ خود اعلام کرد: ما می‌خواهیم همه کاربران آیفون ۱۲، بدانند که استفاده از آیفون ۱۲، همواره ایمن بوده است.
 
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۹۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما