۰

قیمت وان پلاس ۱۲ به ۸۰۰ دلار می‌رسد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
قیمت وان پلاس ۱۲ به ۸۰۰ دلار می‌رسد
قیمت وان پلاس ۱۲ به ۸۰۰ دلار می‌رسد

آی‌تی‌من- تاکنون شایعات متعددی درباره وان پلاس ۱۲، پرچمدار شرکت چینی منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین نکات درز کرده، روشنایی ۲۶۰۰ نیتی نمایشگر این دستگاه است که در مقایسه با صفحه‌نمایش بهترین پرچمداران حال حاضر یعنی گلکسی S23 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس روشنایی بیشتری دارد. بقیه مشخصات فاش شده این گوشی هم بسیار تحسین برانگیز بوده‌اند. همچنین محصولات وان پلاس به مقرون به‌صرفه بودن شناخته می‌شوند که یکی از عوامل موفقیت این شرکت در بازار جهانی به‌شمار می‌رود.

براساس شایعات و اخبار درز کرده، وان پلاس ۱۲ از نمایشگر ۶.۸۲ اینچی LTPO با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که اندکی از نمایشگر ۶.۷ اینچی نسخه نسل قبلی یعنی وان پلاس ۱۱ بزرگ‌تر است. همان‌طور که اشاره شد، این نمایشگر از روشنایی ۲۶۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. در بخش دوربین هم این دستگاه نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته و ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی ۳ برابری در ماژول دوربین این گوشی قرار گرفته است.

براساس گزارش افشاگری در ایکس (توییتر) ۳ ارتقا باتری بزرگ‌تر، دوربین‌های بهتر و استفاده از پنل نمایشگر BOE با کیفیت بهتر، باعث شده تا وان پلاس ۱۲ با افزایش قیمت نسبت به وان پلاس ۱۱ راهی بازار شود. با توجه به اینکه در گذشته وان پلاس با محصولات مقرون به‌صرفه شناخته می‌شد و مشتریان این شرکت بر این اساس علاقمند محصولات این شرکت شده بودند، افزایش قیمت وان پلاس ۱۲ می‌تواند عامل شکست این گوشی در بازار باشد. پیکربندی پایه وان پلاس ۱۱ با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۷۰۰ دلار قیمت داشت و در صورت افزایش قیمت حداقل ۱۰۰ دلاری وان پلاس ۱۲ در نسخه پایه با برچسب قیمت ۸۰۰ دلاری راهی بازار خواهد شد.

گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین اهداف وان پلاس، تبدیل این دستگاه از قاتل پرچمدار به پرچمدار است و ارتقا سخت‌افزاری قابل توجه و در ادامه افزایش قیمت می‌تواند در همین راستا باشد، اما تلاش‌های قبلی وان پلاس برای ساخت دستگاه پرچمدار موفقیت‌آمیز نبود و مورد استقبال طرفداران این شرکت قرار نگرفت. زیرا همان‌طور که اشاره شد برتری وان پلاس نسبت‌به بقیه شرکت‌ها قیمت پایین‌تر محصولات این شرکت بوده و با افزایش قیمت، برگ برنده وان پلاس برای جذب مشتریان از بین می‌رود. البته نباید فراموش کرد که آخرین محصولات گوگل و اپل هم با افزایش قیمت مواجه شدند.
 
 
کد مطلب : ۲۸۱۹۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما