۰
تداوم رشد صعودی پرداخت الکترونیک سامان در عرصه بین‌الملل

سپ، برترین شرکت در خاورمیانه باقی‌ماند / ایستادن در جایگاه دوازدهم جهان

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۴
سپ، برترین شرکت در خاورمیانه باقی‌ماند / ایستادن در جایگاه دوازدهم جهان
سپ، برترین شرکت در خاورمیانه باقی‌ماند / ایستادن در جایگاه دوازدهم جهان

آی‌تی‌من- نشریه نیلسون ریپورت  (Nilson Report)بابیش از 50 سال سابقه فعالیت به عنوان معتبرترین مرجع تخصصی حوزه پرداخت شناخته می‌شود که هر سال نسبت به بررسی و رتبه‌بندی شرکت‌هایفعال این حوزه بر اساس سهم تراکنش اقدام می‌کند. فعالیت‌های 150 شرکت معتبر دنیا در حوزه پرداخت زیر ذره‌بین این رسانه معتبر و موثق قرار دارند تا از نظر تعداد تراکنش انجام شده رتبه‌بندی شوند. شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) برای دومین سال متوالی توانست رتبه نخست خاورمیانه را از آن خود سازد و این در شرایطی است که در چهار سال اخیر همیشه سپتوانسته روند صعودی خود را حفظ کند، افتخاری که پیش از این هیچ شرکت ایرانی موفق به تجربه آن نشده است! این در شرایطی است که سپ جایگاه دوازدهم جهان را نیز در اختیار دارد. 
عملکرد درخشان سپ در چند سال اخیر باعث شده است تا این شرکت در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی با اقتدار بالاتر از رقبای داخلی خود قرار گیرد.

تعداد کل تراکنش‌های انجام شده در جهان بر اساس گزارش «نیلسونریپورت» در سال 2022 برابر با 466.89 میلیارد است که رشد بیش از 12 درصدی را نسبت به مدت مشابه خود دارد؛ شرکت سپ از این میزان تراکنشانجام شده، سهم بیش از 8.792 میلیاردی را در اختیار دارد. میزان تراکنشسپ بر اساس گزارش نیلسون رپیورت نسبت به سال گذشته حدود یک میلیارد افزایش داشته است.

سپ با این سهم از تراکنش انجام شده در سال 2022 توانست در قاره کهن نیز رتبه دوم را تصاحب کند، یک شرکت چینی رتبه نخست را در اختیار دارد.

جایگاه سپ در عرصه جهانی در چهار سال اخیر گزارش «نیلسون ریپورت»روندی صعودی داشته است که نشان از عملکرد موفق و درخشان این شرکت در میزان تراکنش‌های انجام شده دارد؛ جدول رتبه‌بندی سال‌های اخیر سپدر نشریه نیلسون ریپورت به شرح زیر است:
  رتبه 2019 رتبه 2020 رتبه 2021 رتبه 2020
پرداخت الکترونیک سامان(سپ) 16 15 13 12
 
 
 
مرجع : روابط عمومی سپ
کد مطلب : ۲۸۱۹۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين