۰

گلکسی S24 اولترا 5 ماه دیگر عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
گلکسی S24 اولترا 5 ماه دیگر عرضه می‌شود
گلکسی S24 اولترا 5 ماه دیگر عرضه می‌شود

آی‌تی‌من- مدل‌های پرچم‌دار فعلی کمپانی در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن ماه سال گذشته) معرفی و در روز 17 فوریه (28 بهمن ماه) به بازار عرضه شدند.
مطابق روال معمول این‌بار نیز برترین عضو خانواده یعنی گلکسی S24 اولترا در کانون توجه مخاطبان قرار گرفته است.

در گذشته جزئیاتی پیرامون این گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شده که از جمله آنها می‌توان به وجود سنسور 200 مگاپیکسلی پیشرفته برای دوربین اصلی گوشی در قسمت پشتی آن اشاره کرد.

انتظار می‌رود که سامسونگ قابلیت زوم اپتیکال لنز پریسکوپی گلکسی S24 اولترا را از 10 به 5 برابر کاهش دهد.

توجیه سامسونگ برای کاهش فاصله کانونی لنز پریسکوپی خود احتمالا مشابه با دلیلی است که اپل برای محدود کردن بزرگنمایی اپتیکال لنز 4 منشوری Tetraprism به 5 برابر در آیفون 15 پرو مکس ارائه کره است.

جان مک‌کورمک، معاون ارشد واحد مهندسی نرم‌افزار دوربین اپل توضیح داده که غول کوپرتینویی به‌دلیل تثبیت لنز در یک فاصله کانونی مشخص، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال لنز Tetraprism را به 5 برابر محدود کرده است.

وی گفت: “زوم 5 برابری محدوده‌ای است که کاربران به خوبی قادر به تثبیت آن هستند. استفاده از زوم 10 برابری واقعا دشوار است؛ مگر آنکه شما ثابت‌ترین دست‌های دنیا را در اختیار داشته و یا از یک سه‌پایه استفاده کنید.”

بر اساس گزارش‌ها یکی دیگر از تغییرات ظاهری در گلکسی S24 اولترا به طراحی اسپیکر پایینی آن مربوط می‌شود.

به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe، سامسونگ به‌جای استفاده از طراحی دهانه اسپیکر پایینی گلکسی S23 اولترا که شامل 6 عدد حفره دایروی‌شکل است؛ از یک طراحی نواری‌شکل ممتد برای گلکسی S24 اولترا بهره خواهد برد.

توییت منتشر شده توسط این افشاگر شامل تصویری است که طراحی گوشی پرچمدار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد.

با این‌حال طراحی جدید اسپیکر گلکسی S24 اولترا برای تمامی کاربران جذاب به‌نظر نمی‌رسد.

به‌عنوان مثال یکی از کاربران شبکه اجتماعی X در واکنش به این موضوع اعلام کرد: “در گذشته سامسونگ برای گوشی‌های قدیمی خود نظیر گلکسی S9 دست به اقدامی مشابه زده است. این سبک از طراحی بسیار بد و ارزان‌قیمت به‌نظر می‌رسید. استفاده از حفره‌های مجزا برای اسپیکر بسیار جذاب‌تر خواهد بود.”
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۹۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما