۰

استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی ممنوع شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی ممنوع شد
استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی ممنوع شد

آی‌تی‌من- یکی از سخنگویان متا با رد دسترسی به ابزار‌هایی که قانون‌گذاران هشدار داده‌اند و می‌تواند انتشار اطلاعات نادرست انتخاباتی را کاهش دهد، گفت: کمپین‌های سیاسی و تبلیغ‌کنندگان در سایر موضوعات مربوط از استفاده محصولات تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد منع شدند.

متا این تصمیم را در به‌روزرسانی‌های منتشرشده در مرکز اطلاع‌رسانی خود در دوشنبه‌شب، به‌صورت عمومی‌اعلام کرد.

این شرکت در یادداشتی که به چندین صفحه ضمیمه‌شده و نحوه کار این ابزار‌ها را توضیح می‌دهد، اعلام کرده است: با ادامه آزمایش ابزار‌های جدید ایجاد تبلیغات هوش مصنوعی مولد، تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های سیاسی را اجرا می‌کنند و واجد شرایط تبلیغات مسکن، اشتغال یا اعتبار یا مسائل اجتماعی، انتخابات، سیاست یا مرتبط با سلامت، دارو یا خدمات مالی هستند، مجاز به استفاده از این ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد نیستند.

معتقدیم که این رویکرد به ما اجازه خواهد داد تا خطرات بالقوه را بهتر درک کنیم و حفاظ‌های درستی برای استفاده از هوش مصنوعی عمومی‌در تبلیغات مرتبط با موضوعات بالقوه حساس در صنایع تنظیم‌شده ایجاد کنیم.

این به‌روزرسانی سیاستی یک ماه پس‌ازآن صورت می‌گیرد که متا دومین پلتفرم بزرگ تبلیغات دیجیتال درجهان اعلام کرد و شروع به گسترش دسترسی تبلیغ‌کنندگان به ابزار‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی کرده است.
 
مرجع : آنا
کد مطلب : ۲۸۲۱۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين