۰
با امضای یک تفاهم‌نامه ممکن شد

50 میلیون اعتبار دیجی‌پی برای مشتریان بانک مسکن

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
50 میلیون اعتبار دیجی‌پی برای مشتریان بانک مسکن
50 میلیون اعتبار دیجی‌پی برای مشتریان بانک مسکن

آی‌تی‌من- هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، در این باره گفت: در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یکساله همکاری‌مان را آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر ار مشتریان بانک مسکن می‌توانند تاسقف ۵۰ میلیون تومان از  اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.

امینی در ادامه توضیح داد: یکی از روش‌هایی که دیحی‌پی بای ارائه سرویس BNPL در نظر گرفته است، روش حفاظت شده یا سکیورد است که بازپرداخت اعتبار را هم تضمین می‌کند. در این روش یا باید رتبه اعتباری افراد در  دیجی‌پی سنجیده شود که این رتبه از رفتار هر فرد در اکوسیستم دیجی‌کالا و دیجی‌پی و سایر سرویس‌‌دهنده‌های دیجی‌کالا ارزیابی شود  یا از طریق نهاد یا شخصی تضمین شود. حالا بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده گرفته است. اعتبار را دیجی‌پی تامین می‌کند و در واقع بانک مسکن تامین کننده اعتبار نیست اما در نهایت ما با بانک مسکن طرفیم.

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن هم در این باره توضیح داد: ما بانکی با بیش از هشتاد سال سابقه هستیم و تنها تمرکز ما روی خرید مسکن برای کاربران نیست و در تلاشیم در سایر حوزه‌ها نیز وارد شویم چون پتانسیل توسعه در بانک مسکن بسیار بالاست.

او در ادامه توضیح داد: فعلا سقف اعتباری  ۵۰ میلیون تومان است که  بین یک قسط تا ۴ قسط پرداخت خواهد شد پیش پرداخت آن نیز ۲۵ درصد است.

حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا هم در این باره توصیح داد: امیدواریم این تفاهم‌نامه همکاری امکان باز شدن ظرفیت‌های جدیدی برای هر دو سوی تفاهم‌نامه و کاربران آن باشد.

محمدی در ادامه افزود: مشتریان بانک مسکن می‌توانند از اعتبار خود در تمام درگاه‌های متصل به دیجی‌پی استفاده کنند و خرید آنها محدود به کالا از دیجی‌کالا نیست. حوزه سفر، پزشکی، کالای دیجیتال، گرشگری، لوازم خانه و تمام پذیرندگانی که در سایت دیجی‌پی آورده شده شامل این اعتبار می‌شوند.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۲۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين