۰
مدیرفنی 17 ساله شرکت طراحی سایت ره وب:

از ترک تحصیل در 9 سالگی پشیمان نیستم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۸
از ترک تحصیل در 9 سالگی پشیمان نیستم
از ترک تحصیل در 9 سالگی پشیمان نیستم
 
آی‌تی‌من- حمیده جعفری مدیر ۱۷ ساله شرکت ره‌وب با بیان اینکه در سن ۹ سالگی به دنیای برنامه نویسی وارد شده و تصمیم به ترک تحصیل گرفته است، گفت: در 8 سال مسیر حرفه‌ای خود با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه شدم که اوایل به دلیل سن کم، برخی مشتریان نمی‌پذیرفتند که یک نوجوان پروژه‌های اصلی و استارتاپ خود را بر عهده بگیرد. اما با گذشت زمان، همکاران ابراز رضایت کردند.
 
وی افزود: تاکنون موفق به طراحی ۲۰۰ وب‌سایت ایرانی و ۵۰ سایت بین‌المللی با کدنویسی اختصاصی  و راه اندازی 10 استارتاپ شده‌ام.
 
مدیر فنی (CTO) شرکت ره‌وب درباره مسیر توسعه خود گفت: ابتدا کار را با یادگیری نرم‌افزارهای گرافیکی شروع کردم و پس از آن به سمت فرانت‌اِند رفتم. بعد از مدتی متوجه شدم که علاقه‌ام حوزه بک‌اِند است و بخش‌های محاسباتی و حل مساله برایم جذاب‌تر هستند.
 
جعفری در ادامه توضیح داد که در دوره‌های برنامه‌‌نویسی دانشگاه تهران برای دریافت مدرک و رشد آموزشی شرکت کرده است.
 
وی افزود: از ۹ سالگی که ترک تحصیل کردم، تلاشم این بود که در حوزه کاری‌ام به‌عنوان برنامه‌نویس پیشرفت کنم اما خیلی‌ها قصد همکاری با ما را نداشتند چون می‌گفتند که این فرد سن کمی‌ دارد و درس هم نخوانده است. برای همین، در ۱۳ سالگی در اولین دوره برنامه‌نویسی react native دانشگاه تهران ثبت‌نام کردم و مدرک آن را گرفتم. قبل از آن هم کار در حوزه مشاوره را در آموزشگاه متخصصان آینده شروع کرده بودم. چون نمی‌خواستم محدود شوم، حوزه کاری‌ام را گسترش دادم و در ۱۴ سالگی توانستم مدیر پروژه بشوم.
 
مدیر فنی شرکت ره‌وب از برگزاری مسابقه استعدادیابی برای برنامه‌نویسان زیر ۱۸ سال در این شرکت فعال در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ خبر داد و گفت که ۵۰ نفر را در مسیر طراحی سایت آموزش داده و در حال حاضر ۳ نفر از دانش‌پذیران این دوره همکار او شده‌اند. حمیده جعفری در ادامه این نشست خبری، به ارائه سوابق فعالیت‌هایش در زمینه‌های طراحی سایت و کمپین‌های تبلیغاتی پرداخت.
 
حمیده جعفری در پاسخ به این سوال که آیا از ترک‌ تحصیل پشیمان شده یا نه،‌ گفت: مسیر زندگی هر کسی متفاوت است و من دیگران را به ترک تحصیل تشویق نمی‌کنم اما درباره خودم ترجیح می‌دهم که در حوزه کاری‌ام متخصص شوم و توسعه فردی را تجربه کنم. برای همین هم هست که با وجود مشکلات و چالش‌هایی که درس نخواندن برایم به وجود آورده و بی‌اعتمادی مشتریان را دیده‌ام، از درس نخواندن پشیمان نیستم و سعی کرده‌ام با انجام یک کار باکیفیت،‌ اعتماد مشتریان را جلب کنم و کیفیت کارم را بالاتر ببرم.
 
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۳۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما