۰

بندهای پنج‌گانه دستور جلسه هیأت امنای پارک فاوا تصویب شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۵
بندهای پنج‌گانه دستور جلسه هیأت امنای پارک فاوا تصویب شد
بندهای پنج‌گانه دستور جلسه هیأت امنای پارک فاوا تصویب شد

آی‌تی‌من- ششمین جلسه هیأت امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه و دیگر اعضا برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از ارائه برنامه‌های توسعه پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌های کشور، با اشاره به مأموریت محوله به این پارک، به مدیران پارک فاوا تاکید کرد: تا جایی که امکان دارد برای توسعه پارک در استان‌ها کمتر درگیر ساخت و سازهای جدید شوید و سعی شود با استفاده از ظرفیت موجود دستگاه‌ها مختلف در مدیریت نرم افزاری و ساختار این مجموعه برای تحقق اهداف پارک مشارکت کنید.

زارع پور درباره توسعه پردیس شهید فکوری مشهد نیز تصریح کرد: طوری برای توسعه این پردیس برنامه‌ریزی شود که این مرکز به عنوان مکانی برای استقرار شرکت‌های فناور این حوزه در مشهد شناخته شده و تمام شرکت‌ها در این پردیس تجمیع شوند.

وزیر ارتباطات از سرپرست پارک فاوا خواست که به سرعت برنامه سال آینده این پارک تهیه و در جلسه بعدی هیأت امنای برای تصویب ارائه شود.

همچنین در ابتدای این جلسه اکبر قنبرپور سرپرست پارک فاوا گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: هم اکنون ۶۳ شرکت در تهران و ۱۷ شرکت نیز در پردیس مشهد مستقر هستند و ۷۰ درصد این شرکت‌ها نیز در دسته دانش بنیان‌ها قرار دارند.

وی افزود: از ارزیابی‌های انجام شده از ۵۰ شرکت این مجموعه بیش از ۳۵۰ محصول و خدمت ارائه می‌شود.

در ادامه اعضای هیأت امنا وارد بررسی دستور جلسه شدند و بعد از بحث و تبادل نظرهای مختلف، بندهای این دستور جلسه به تصویب اعضای هیأت امنا رسید.

برنامه سال آینده، گزارش حسابرس مستقل سال ۱۴۰۰، بررسی و تصویب طرح جامع پردیس شهید فکوری مشهد، صدور اجازه راه‌اندازی پردیس پارک در استان‌های سمنان، مازندران، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه و انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون دائمی‌هیأت امنای پارک از مصوبات ششمین جلسه هیأت امنا بود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۳۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما