۰
گزارش ایران تلنت نشان داد

«فناپ» جذاب‌ترین هلدینگ فناوری اطلاعات برای کارجویان

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
«فناپ» جذاب‌ترین هلدینگ فناوری اطلاعات برای کارجویان
«فناپ» جذاب‌ترین هلدینگ فناوری اطلاعات برای کارجویان
 
آی‌تی‌من- سومین نظرسنجی شرکت‌های رویایی کارجویان که توسط ایران‌تلنت انجام شده است نشان می‌دهد که برنامه‌نویسان، رویای کارکردن در شرکت فناپ را در سر می‌پرورانند و فناپ یکی از ۱۰ گزینه‌ای است که کارجویان آن را برای کارکردن انتخاب می‌کنند.

گزارش جامع جذاب‌ترین کارفرمایان ایران طبق نظرسنجی از کاربران ایران‌تلنت و کارجویان در فضای اینترنت، در محورهای مختلف کاری تهیه شده و شرکت‌کنندگان در آن به این سوال پاسخ داده‌اند که رویای کارکردن برای کدام شرکت را دارند.

این آمار برمبنای مشارکت ۱۰ هزار و ۶۵۷ نفر در نظرسنجی ایران‌تلنت به دست آمده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که فناپ تنها هلدینگ‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات است که مورد توجه کارجویان قرار دارد و در میان گزینه‌های رویایی برنامه‌نویسان برای کارکردن دیده‌ می‌شود.

در این نظرسنجی شرکت داتین از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ نیز در میان ۱۰ شرکت در حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و تجارت الکترونیک قرار دارد که کارکنان بالاترین امتیاز را به آن داده‌اند.

شرکت زیتل از دیگر شرکت‌های هلدینگ فناپ هم در میان شرکت‌های فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه، توانسته بالاترین امتیاز را از کارکنان خود از منظر شرایط ایده‌آل کاری، دریافت کند.

زیتل همچنین در گروه شغلی کامپیوتر و برنامه‌نویسی، در میان بالاترین شرکت‌هایی قرار دارد که برنامه‌نویسان از شرایط همکاری با آن راضی بوده‌اند.

در این نظرسنجی شرکت ابرآروان نیز در میان ۱۰ شرکت رویایی در صنعت فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و تجارت الکترونیک، مورد توجه کارجویان قرار گرفته است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۳۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين