۰

عینک ویژن پرو ۳۴۹۹ دلاری زودتر عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱
عینک ویژن پرو ۳۴۹۹ دلاری زودتر عرضه می‌شود
عینک ویژن پرو ۳۴۹۹ دلاری زودتر عرضه می‌شود

آی‌تی‌من- اپل برای عرضه عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو برنامه‌ریزی‌های بلند‌مدتی داشت که به‌صورت دقیق انجام شد تا هیچ‌یک از افشاگران یا تحلیلگران نتوانند خارج از برنامه اطلاعات مهم سخت‌افزاری و طراحی نهایی را در شبکه‌های مجازی منتشر کنند. همچنین، پیش‌خرید این گجت پوشیدنی با انجام شناسایی چهره و ابعاد سر برای کاربران از تاریخ ۱۹ ژانویه مصادف‌با ۲۹ دی‌ماه انجام می‌شود که در آماری بی‌سابقه فروش ۱۸۰,۰۰۰ واحدی را نشان می‌دهد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین خبر می‌پردازیم تا از برنامه‌های اپل برای روزهای منتهی به عرضه نهایی در بازار باخبر شویم.

باتوجه‌به نزدیک شدن به عرضه نهایی عینک واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو درتاریخ ۲ فوریه مصادف‌با ۱۳ بهمن‌ماه، گزارش‌ها در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های حوزه فناوری نشان می‌دهد اولین موج بررسی‌های غیررسمی‌از روز سه‌شنبه در پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود تا کاربران بتوانند با استفاده ازآن‌ها نگاهی کامل از عملکرد دستگاه داشته باشند، چراکه تعداد کاربران خریداران و علاقه‌مندان به این گجت پوشیدنی ۳۴۹۹ دلاری درمقایسه‌با تصورات اپل بسیار بیشتر بود؛ یادآور می‌شویم قیمت دستگاه به‌ازای بالا رفتن کانفیگ حافظه داخلی ۲۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

پیش‌از شروع رسمی‌عینک ویژن پرو، چندین رسانه خبری و یوتیوبرهای سرشناس اطلاعاتی درخصوص قابلیت‌های ابتدایی این گجت پوشیدنی ۳۴۹۹ دلاری ارائه کردند؛ باتوجه‌به این جزئیات می‌توان غول فناوری ساکن کوپرتینو دستورالعمل‌هایی برای انتشار مشخصات سخت‌افزاری و نحوه عملکرد ویژن پرو دارد که باید به‌طورکامل رعایت شود. اکنون، بررسی تخصصی از ویژن پرو که فردا منتشر می‌شود نگاه کاملی از تمام قابلیت‌ها به کاربران می‌دهد تا آن‌ها بدانند برای خرید چه‌نوع دستگاهی هزینه می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، عینک ویژن پرو با قیمت ۳۴۹۹ دلاری با کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی حافظه عرضه می‌شود، اما نسخه‌های ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۳۶۹۹ دلار و ۳۸۹۹ دلار دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین، کاربران برای سفارش تمام لوازم جانبی باید نزدیک به ۱۰۰۰ دلار هزینه جداگانه پرداخت کنند که مجموعه عینک واقعیت ترکیبی ویژن را تا ۴۸۰۰ دلار افزایش می‌دهد. بررسی‌ها نشان می‌دهد قطعه‌ای سنگین از آلومینیوم، شیشه و فیبر تنفسی است که وزنی معادل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی دارد که بااحتساب باتری تقریبا یک کیلوگرم وزن خواهد داشت.

درنهایت باید اشاره کنیم موارد و نکات بسیار زیادی وجود دارد که ازآن مطلع نیستیم؛ بنابراین، بررسی‌های فردا می‌تواند بهترین تصویر را برای کاربران به‌نمایش بگذارد. کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری براین‌باورند که عینک ویژن یک محصول خانگی نخواهد بود. همچنین، با موفقیت‌های فوق‌العاده این گجت پوشیدنی، میزان فروش آن به طول یک سال میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا و جهانی بستگی دارد؛ گزارش‌ها حکایت از ورود این دستگاه به بازار جهانی پس‌از برگزاری کنفرانس WWDC 2024 دارد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۶۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما