۰

مبین‌نت به‌عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر مشتری‌مدار ایران انتخاب شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
مبین‌نت به‌عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر مشتری‌مدار ایران انتخاب شد
مبین‌نت به‌عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر مشتری‌مدار ایران انتخاب شد

آی‌تی‌من- مبین‌نت با اهتمام به رویکرد مشتری‌مداری و جلب رضایت‌مندی مشتریان و با استفاده از راهکارهای تخصصی و نوین توانست در ارزیابی‌های هیئت داوران، امتیاز بالایی را کسب کرده و تندیس و لوح تقدیر واحد برتر مشتری‌مدار را به خود اختصاص دهد.
 
این اجلاس با رویکرد تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی کشور، با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
 
چهارمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار بستری را برای تبادل دانش و تجربه بین بنگاه‌های مختلف اقتصادی فراهم کرد تا با ارتقای خدمات،‌ در مسیر بهبود مستمر رضایت‌مندی مشتریان حرکت کنند و رویکرد مشتری‌مدارانه خود را در ارائه محصولات و راهکارها حفظ کرده و تحکیم بخشند.
 
در حوزه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبین‌نت به‌عنوان اپراتور پیشرو صنعت تلکام، در راستای بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز دنیا در کنار به‌کارگیری به‌روز‌ترین سیستم‌ها و فرایندها با تمرکز بر رویکردی مشتری‌مدارانه، به‌عنوان برند برتر مشتری‌مدار کشور انتخاب شد.
 
 
 
 
 

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۹۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين