با هدف توسعه خدمات مالی و تمرکز بر رفاه اقتصادی دهکهای مختلف
تارا از کمپین کیف جادویی رونمایی کرد
تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۰:۴۸
آیتیمن- نشست خبری پلتفرم تارا با محوریت کمپین «کیف جادویی» و رونمایی از برنامههای تازه این مجموعه در حوزه خدمات مالی هوشمند برگزار شد.
کیف جادویی؛ ارتقای تجربه کشبک و انگیجمنت
در ابتدای این نشست، افشین افسری، مدیر توسعه کسبوکار تارا، گزارشی از عملکرد سال گذشته و برنامههای امسال ارائه داد. وی با اشاره به موفقیت کمپینهای اعتباری در سال ۱۴۰۳ گفت: امسال تمرکز ما بر سرویس کیف پول است و آغاز آن نیز با کمپین «کیف جادویی» رقم خورد که با هدف افزایش انگیجمنت کاربران اجرا شده است.
افسری توضیح داد که این سرویس به کاربران امکان میدهد در خرید از ۳۵۰ پذیرنده منتخب، بین ۲ تا ۱۰ درصد کشبک آنی دریافت کرده و در قرعهکشیهای هر دو روز یکبار، شانس بازگشت کامل مبلغ خرید خود را داشته باشند.
وی افزود: در جریان کمپین «کیف جادویی»، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به بازه قبل از کمپین ۶۵ درصد افزایش یافت.
این کمپین علاوه بر افزایش جذابیت تجربه خرید برای کاربران، رشد درآمد مرچنتها را هم تا ۱۰۴۸ درصد به همراه داشته است.
افزایش رفاه مالی برای همه دهکهای جامعه
در ادامه آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا، مأموریت اصلی این پلتفرم را افزایش رفاه مالی برای تمامی اقشار جامعه دانست و تصریح کرد: برخلاف برخی فینتکها که تمرکزشان بر گروه خاصی از جامعه است، ما در تارا خدمات متنوعی متناسب با هر دهک درآمدی ارائه میدهیم.
افشار با اعلام آمار عملکرد تارا گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون نصب و ۱.۵ میلیون کاربر فعال داریم. سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون تراکنش در تارا ثبت شده و تاکنون به یک میلیون کاربر خدمات اعتباری ارائه شده است.
او همچنین از طراحی سرویس «امتیاز نقدی» و برنامه راهاندازی سرویس سرمایهگذاری در تابستان ۱۴۰۴ خبر داد و افزود: در سرویس امتیاز نقدی، کاربران میتوانند با موجودی کیف پول خود، امتیازات قابل خرج در خریدهای بعدی دریافت کنند. این قابلیت به مدیریت مالی و ارتقای سواد اقتصادی کاربران کمک میکند.
رشد ۶۵ درصدی کاربران جدید در جریان کمپین
افسون قربانعلی، مدیر بازاریابی B2C تارا، نیز به تشریح نتایج کمپین کیف جادویی پرداخت و گفت: در جریان این کمپین، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به دوره قبل ۶۵ درصد افزایش داشت. همچنین مبلغ شارژ کیف پول کاربران نیز ۲۲ درصد رشد کرد.
او افزود: تلاش ما این است که تجربه کیف پول جادویی شبیه به یک اتفاق جذاب و غیرمنتظره برای کاربران باشد؛ جایی که ممکن است کل مبلغ خریدشان به آنها بازگردد.
رشد هزار درصدی درآمد مرچنتها
همچنین علیرضا رحیمی، مدیر بازاریابی سازمانی و پذیرندگان تارا نیز در این نشست گفت: در کمپین «کیف جادویی» درآمد پذیرندگان حدود ۱۰۴۸ درصد افزایش یافته است. همچنین تعداد پذیرندگان فعال از ۱۰۰ به ۳۵۰ برند رسیده و برندهایی چون جینوست، جانبو و طلای دلارام بیشترین رشد را تجربه کردهاند.
تمرکز بر نیازهای واقعی جامعه
در بخش پایانی نشست، مهیار محمدی، مدیر بازاریابی تارا، با اشاره به رویکرد تارا در ارائه خدمات مالی متناسب با نیازهای اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: ما برخلاف جریان تبلیغاتی بازار فینتک، تمرکز خود را بر کالاهای ضروری دهکهای ۴ تا ۸ جامعه گذاشتهایم تا این قشر بتوانند کالاهای موردنیاز خود را با شرایط بهتر خریداری کنند.
وی توضیح داد: هدف ما تشویق به مصرفگرایی نیست. در تارا، خدمات اعتباری و کیف پول در خدمت نیازهای واقعی خانوادهها قرار گرفته و برنامههایی برای ارتقای سواد اقتصادی کاربران در نظر گرفته شده است.
کیف جادویی؛ ارتقای تجربه کشبک و انگیجمنت
در ابتدای این نشست، افشین افسری، مدیر توسعه کسبوکار تارا، گزارشی از عملکرد سال گذشته و برنامههای امسال ارائه داد. وی با اشاره به موفقیت کمپینهای اعتباری در سال ۱۴۰۳ گفت: امسال تمرکز ما بر سرویس کیف پول است و آغاز آن نیز با کمپین «کیف جادویی» رقم خورد که با هدف افزایش انگیجمنت کاربران اجرا شده است.
افسری توضیح داد که این سرویس به کاربران امکان میدهد در خرید از ۳۵۰ پذیرنده منتخب، بین ۲ تا ۱۰ درصد کشبک آنی دریافت کرده و در قرعهکشیهای هر دو روز یکبار، شانس بازگشت کامل مبلغ خرید خود را داشته باشند.
وی افزود: در جریان کمپین «کیف جادویی»، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به بازه قبل از کمپین ۶۵ درصد افزایش یافت.
این کمپین علاوه بر افزایش جذابیت تجربه خرید برای کاربران، رشد درآمد مرچنتها را هم تا ۱۰۴۸ درصد به همراه داشته است.
افزایش رفاه مالی برای همه دهکهای جامعه
در ادامه آرین افشار، مدیر ارشد رشد تارا، مأموریت اصلی این پلتفرم را افزایش رفاه مالی برای تمامی اقشار جامعه دانست و تصریح کرد: برخلاف برخی فینتکها که تمرکزشان بر گروه خاصی از جامعه است، ما در تارا خدمات متنوعی متناسب با هر دهک درآمدی ارائه میدهیم.
افشار با اعلام آمار عملکرد تارا گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون نصب و ۱.۵ میلیون کاربر فعال داریم. سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون تراکنش در تارا ثبت شده و تاکنون به یک میلیون کاربر خدمات اعتباری ارائه شده است.
او همچنین از طراحی سرویس «امتیاز نقدی» و برنامه راهاندازی سرویس سرمایهگذاری در تابستان ۱۴۰۴ خبر داد و افزود: در سرویس امتیاز نقدی، کاربران میتوانند با موجودی کیف پول خود، امتیازات قابل خرج در خریدهای بعدی دریافت کنند. این قابلیت به مدیریت مالی و ارتقای سواد اقتصادی کاربران کمک میکند.
رشد ۶۵ درصدی کاربران جدید در جریان کمپین
افسون قربانعلی، مدیر بازاریابی B2C تارا، نیز به تشریح نتایج کمپین کیف جادویی پرداخت و گفت: در جریان این کمپین، میانگین رشد کاربران جدید تارا نسبت به دوره قبل ۶۵ درصد افزایش داشت. همچنین مبلغ شارژ کیف پول کاربران نیز ۲۲ درصد رشد کرد.
او افزود: تلاش ما این است که تجربه کیف پول جادویی شبیه به یک اتفاق جذاب و غیرمنتظره برای کاربران باشد؛ جایی که ممکن است کل مبلغ خریدشان به آنها بازگردد.
رشد هزار درصدی درآمد مرچنتها
همچنین علیرضا رحیمی، مدیر بازاریابی سازمانی و پذیرندگان تارا نیز در این نشست گفت: در کمپین «کیف جادویی» درآمد پذیرندگان حدود ۱۰۴۸ درصد افزایش یافته است. همچنین تعداد پذیرندگان فعال از ۱۰۰ به ۳۵۰ برند رسیده و برندهایی چون جینوست، جانبو و طلای دلارام بیشترین رشد را تجربه کردهاند.
تمرکز بر نیازهای واقعی جامعه
در بخش پایانی نشست، مهیار محمدی، مدیر بازاریابی تارا، با اشاره به رویکرد تارا در ارائه خدمات مالی متناسب با نیازهای اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: ما برخلاف جریان تبلیغاتی بازار فینتک، تمرکز خود را بر کالاهای ضروری دهکهای ۴ تا ۸ جامعه گذاشتهایم تا این قشر بتوانند کالاهای موردنیاز خود را با شرایط بهتر خریداری کنند.
وی توضیح داد: هدف ما تشویق به مصرفگرایی نیست. در تارا، خدمات اعتباری و کیف پول در خدمت نیازهای واقعی خانوادهها قرار گرفته و برنامههایی برای ارتقای سواد اقتصادی کاربران در نظر گرفته شده است.