مبیننت با شعار کهکشان سبز بر مدار اتصال به الکامپ ۱۴۰۴ می آید
تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۱:۲۷
آیتیمن- سپیده عابدینی، مدیرکل ارتباطات بازار این شرکت، در گفتوگویی اختصاصی از برنامهها، خدمات و آیندهنگری مبیننت سخن گفت.
معرفی جدیدترین خدمات مبین نت در الکامپ
سپیده عابدینی با اشاره به اهمیت نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴، حضور مبیننت را فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردهای نوآورانه شرکت عنوان کرد و گفت: نمایشگاه الکامپ همیشه برای ما بستری مؤثر جهت معرفی راهکارها و ارتباط مستقیم با مخاطبان تخصصی و عمومی بوده. در الکامپ امسال، با تمرکز بر توسعه شهر هوشمند، زندگی دیجیتال و برقراری ارتباطات نوین، سعی کردیم جدیدترین محصولات و خدماتمان را ارائه دهیم.
او درباره خدمات قابل ارائه در نمایشگاه گفت: در بخش سرویسهای اینترنتی، خدمات ما شامل اینترنت پر سرعت TD-LTE، اینترنت 5G، اینترنت فیبر نوری و تست سرعت اینترنت در شهرهای تحت پوشش است. همچنین، در حوزه خدمات ابری، سرویسهایی مانند نظارت تصویری ابری، "مبینیو" و پلتفرم زیرساخت ابری "مبیکلود" برای کسبوکارهای کوچک و فریلنسرها در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود.
مبیننت همچنین خدمات گستردهای در حوزه سازمانی و هوشمندسازی ارائه میدهد. عابدینی در اینباره افزود: در حوزه IoT و هوشمندسازی، سرویسهایی نظیر سامانه ناوگان حملونقل هوشمند و اپراتور پایش هوشمند حریق (Alert) ارائه میشود. همچنین، در بخش خدمات ابری نیز شاهد معرفی سرویسهایی مانند پرایوت کلود و پلتفرم نظارت تصویری ابری سازمانی (VSaaS) هستیم.
توجه ویژه مبین نت به نسل Z
عابدینی مخاطبان اصلی مبیننت در نمایشگاه را متنوع خواند و گفت: از مدیران صنایع تا مشتریان فعلی و بالقوه، و نیز مدیران دولتی بهویژه از وزارت ارتباطات و رگولاتوری، همگی جزو مخاطبان ما هستند. امسال توجه ویژهای به نسل Z داشتیم و با دعوت از اینفلوئنسرها، گیمرها و فعالان دیجیتال تلاش کردیم این نسل را بیشتر درگیر کنیم.
در ادامه، او به برنامههای ویژه برای مشتریان اشاره کرد: پروموشنها و تخفیفهای متنوعی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی در نظر گرفتهایم که از طریق شبکههای اجتماعی اطلاعرسانی خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات بازار مبیننت، نقش نمایشگاههایی چون الکامپ را در توسعه فناوری کشور کلیدی دانست و افزود: این رویدادها با ایجاد بستر تعامل بین متخصصان، به توسعه فرهنگ استفاده از فناوریهای نوین و پیشبرد اقتصاد دیجیتال کمک شایانی میکنند.
در پایان، او با نگاهی به آینده گفت: ما در مبیننت با ارائه زیرساختهای نوین مانند 5G، شبکههای ابری و راهکارهای ارتباطی پیشرفته، آمادهایم نقشی کلیدی در تحول دیجیتال کشور ایفا کنیم. آینده این صنعت برای ما روشن، اما پرچالش است؛ و ما برای آن آمادهایم.
لازم به ذکر است؛ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ از ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود. شرکت مبیننت در سالنهای ۸ و ۹ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
معرفی جدیدترین خدمات مبین نت در الکامپ
سپیده عابدینی با اشاره به اهمیت نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴، حضور مبیننت را فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردهای نوآورانه شرکت عنوان کرد و گفت: نمایشگاه الکامپ همیشه برای ما بستری مؤثر جهت معرفی راهکارها و ارتباط مستقیم با مخاطبان تخصصی و عمومی بوده. در الکامپ امسال، با تمرکز بر توسعه شهر هوشمند، زندگی دیجیتال و برقراری ارتباطات نوین، سعی کردیم جدیدترین محصولات و خدماتمان را ارائه دهیم.
او درباره خدمات قابل ارائه در نمایشگاه گفت: در بخش سرویسهای اینترنتی، خدمات ما شامل اینترنت پر سرعت TD-LTE، اینترنت 5G، اینترنت فیبر نوری و تست سرعت اینترنت در شهرهای تحت پوشش است. همچنین، در حوزه خدمات ابری، سرویسهایی مانند نظارت تصویری ابری، "مبینیو" و پلتفرم زیرساخت ابری "مبیکلود" برای کسبوکارهای کوچک و فریلنسرها در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود.
مبیننت همچنین خدمات گستردهای در حوزه سازمانی و هوشمندسازی ارائه میدهد. عابدینی در اینباره افزود: در حوزه IoT و هوشمندسازی، سرویسهایی نظیر سامانه ناوگان حملونقل هوشمند و اپراتور پایش هوشمند حریق (Alert) ارائه میشود. همچنین، در بخش خدمات ابری نیز شاهد معرفی سرویسهایی مانند پرایوت کلود و پلتفرم نظارت تصویری ابری سازمانی (VSaaS) هستیم.
توجه ویژه مبین نت به نسل Z
عابدینی مخاطبان اصلی مبیننت در نمایشگاه را متنوع خواند و گفت: از مدیران صنایع تا مشتریان فعلی و بالقوه، و نیز مدیران دولتی بهویژه از وزارت ارتباطات و رگولاتوری، همگی جزو مخاطبان ما هستند. امسال توجه ویژهای به نسل Z داشتیم و با دعوت از اینفلوئنسرها، گیمرها و فعالان دیجیتال تلاش کردیم این نسل را بیشتر درگیر کنیم.
در ادامه، او به برنامههای ویژه برای مشتریان اشاره کرد: پروموشنها و تخفیفهای متنوعی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی در نظر گرفتهایم که از طریق شبکههای اجتماعی اطلاعرسانی خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات بازار مبیننت، نقش نمایشگاههایی چون الکامپ را در توسعه فناوری کشور کلیدی دانست و افزود: این رویدادها با ایجاد بستر تعامل بین متخصصان، به توسعه فرهنگ استفاده از فناوریهای نوین و پیشبرد اقتصاد دیجیتال کمک شایانی میکنند.
در پایان، او با نگاهی به آینده گفت: ما در مبیننت با ارائه زیرساختهای نوین مانند 5G، شبکههای ابری و راهکارهای ارتباطی پیشرفته، آمادهایم نقشی کلیدی در تحول دیجیتال کشور ایفا کنیم. آینده این صنعت برای ما روشن، اما پرچالش است؛ و ما برای آن آمادهایم.
لازم به ذکر است؛ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ از ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود. شرکت مبیننت در سالنهای ۸ و ۹ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.