۰
همزمان با برگزاری هشتمین گردهمایی سالانه شرکت صورت گرفت

برگزاری جشن 20 سالگی«چارگون» با رونمایی از محصولات جدید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
برگزاری جشن 20 سالگی«چارگون» با رونمایی از محصولات جدید

آیتی‌من - در این مراسم ضمن معرفی دستاوردهای فنی و خدماتی یکسال گذشته، نگاهی اجمالی به بیست سال تلاش همکاران چارگون در نقش آفرینی حوزه فناوری اطلاعات کشور شد.

همچنین در حاشیه گردهمایی امسال، منتخبی از کسب وکارهای نوین اینترنتی به درخواست چارگون به ارایه و معرفی خدمات خود پرداختند و فرصتی برای تعامل بیشتر بین این فعالان با تاثیرگذارترین مخاطبان بازار فراهم شد.

شاهین طبری رییس هیات مدیره شرکت چارگون در نشست خبری این همایش گفت: اگرچه در بیست سال گذشته تیم ها و محصولات بسیاری در چارگون تغییر کرده اند، اما تنها چیزی که ثابت باقی مانده، انگیزه و کار تیمی بوده است.

طبری افزود: پنج سالی می شود که مشغول توسعه اپلیکیشن و سرویس های موبایلی هستیم. می دانستیم که جا انداختن این فرهنگ کار سختی است اما در عمل از چیزی که فکر می کردم هم سخت تر بود.

رییس هیات مدیره چارگون درخصوص برنامه این مجموعه برای فعالیت در حوزه B2C و ارایه خدمات به کسب وکارهای الکترونیکی نیز گفت: هرچند تمایل زیادی برای این کار داریم، اما تحقق آن نیازمند ترویج فرهنگ در این زمینه است تا کسب وکارهای ما به استفاده از نرم افزارها و سرویس های داخلی تمایل پیدا کنند. 

وی همچنین به اهمیت ایفای نقش در حوزه مسوولیت اجتماعی پرداخت و افزود: با بزرگ شدن تعداد اعضای شرکت، کم کم ایفای نقش در حوزه مسوولیت های اجتماعی چارگون را از قالب کمک های پراکنده جدا و در قالب موسسه خیریه همگام و تعریف پروژه های مختلف، ادامه دادیم .

به گفته طبری، برگزاری مسابقات بوچیا ویژه گرامی داشت هفته معلولان و توانیاب ها، تشکیل کمپین 11 ایران با هدف فرهنگسازی در این حوزه، مشارکت در رویداد توان تک و نمایش قدرتمندی معلولین در حوزه ارایه خدمات اینترنتی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی آینده بهتر نمونه ای از اقدام چارگون در حوزه مسوولیت های اجتماعی است.

وی همچنین گفت: مهم ترین و بزرگ ترین اتفاق سال جاری در چارگون، توسعه معماری «زاگرس» بوده است. به گفته او این معماری، دوباره نویسی یا ری فکتور نشده و بر اساس تکنولوژی های امروزی، تلاش کرده است تا مشکلات مشتریان را حل کند. وی اضافه کرد: معماری زاگرس پلتفرم جدید دیدگاه است که امروز به شکل عملیاتی معرفی شد و از طرف دیگر، برخی نرم افزارهایی که سال ها مشتریان از آنها استفاده می کردند نیز به پلتفرم زاگرس منتقل شدند.

در همین حال رحمانی مدیرعامل چارگون در مورد مزیت اصلی معماری زاگرس گفت: کاهش هزینه تغییرات و زمان تحویل محصولات نرم افزاری «دیدگاه» به مشتری مزیت اصلی زاگرس است. این معماری همچنین به چارگون اجازه می دهد تا نرم افزاری های سازمانی خود را به شکل مستقل از هم به روز رسانی کند.

رحمانی از حضور ۸ کسب وکار اینترنتی حوزه B2C در نمایشگاه جانبی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون خبر داد و گفت: چیلیوری، نت برگ، سرمیز، آلترابو، اتاقک، بیمه بازار، پیک بهار، توانیتو و مامان پز در این نمایشگاه حضور داشتند. 

 
کد مطلب : ۲۷۰۹۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين