۰

«کنترات» متخصصان خدمات خانگی و اداری را معرفی می‎کند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۱
«کنترات» متخصصان خدمات خانگی و اداری را معرفی می‎کند

آیتی‌من - مهرداد میرزایی افزود: مشتریان به صورت 24 ساعته می توانند درخواست خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن ثبت کنند و از پیگیری «کنترات» در رسیدگی به درخواست‎های خدمات خانگی و اداریشان مطمئن باشند.

وی با بیان اینکه این نرم افزار حاصل کار یک تیم محقق از دانشجویان MBA دانشگاه شهید بهشتی است، گفت: طراحی اپلیکیشن «کنترات» در بهار سال 95 استارت خورد و درتیر ماه سال 97 به صورت پایلوت به بهره برداری رسید و اواسط سال جاری موفق به دریافت نشان زیست بوم خلاق از معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری شد.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به طرح دولت برای حرکت به سمت دولت الکترونیکی، این برنامه به پروژه دولتیار یا دولت الکترونیکی کمک می‎کند.

میرزایی در مورد مزیت های این اپلیکیشن گفت: افزایش اشتغال، کاهش آلودگی هوا و ترافیک، کاهش هزینه‎ها و صرفه‎جویی در زمان از مهم‎ترین مزیت‎های استفاده از اپلیکیشن «کنترات» است.

مدیرعامل شرکت «آسان فناوران همراه رامان» توضیح داد: تعداد کاربران فعال 15هزار نفر و تعداد متخصصانی که در قالب شرکت یا اصناف دارای جواز کسب جذب این اپلیکیشن شده‎اند، حدود 370 نفر است که حدود 4500 متخصص را تحت پوشش خود دارند.

وی با بیان اینکه برای تولید اپلیکیشن «کنترات» مجوزهای لازم را دریافت کرده‎ایم، گفت: از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، کارت بازرگانی، شامد، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، اتحادیه فناوران رایانه تهران مجوزهای فعالیت را کسب کرده‎ایم.

میرزایی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر در تهران و 10 استان فعال هستیم، گفت: امروزه تکنولوژی و ارتباطات؛ زندگی روزمره را دچار تحول بسیاری کرده، سادگی و راحتی نتیجه این تحول است و این پیشرفت سبب آرامش خاطر و اطمینان بیشتر در زندگی شده است.

وی افزود: همانطور که امروز به راحتی با استفاده از گوشی هوشمند خود سریع و با هزینه عادلانه و با چند لمس ساده روی صفحه گوشی؛ سرویس تاکسی خود را دریافت می‎کنید، ما معتقدیم از این به بعد می‎توانید با همان سادگی و در منزل یا محل کار خود یا هر جای دیگری خدمات مورد نیاز خودتان را با بهترین کیفیت، در سریع‎ترین زمان و با آرامش خاطر از ارایه دهنده سرویس خود دریافت کنید.

میرزایی اضافه کرد: در واقع ما پلی ساخته‎ایم میان مشتریان و متخصصان در زمینه خدمات تا بتوانند با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظر خود را به سادگی و با قیمتی به صرفه، دریافت کنند.

وی با بیان اینکه جای این اپلیکیشن همه کاره در گوشی‎های مشتریان تاکنون خالی بوده است، گفت: کنترات آنچنان خدمات منزل و اداری متنوعی در خود جای داده است که دیگر نیازی نیست مشتریان آگهی‎ها و تراکت‎های مختلف را بررسی کنند یا زمانی برای جست و جو در اینترنت صرف کنند تا متخصص مورد نظر در حوزه خدمات خانگی و اداری را پیدا کنند.

میرزایی افزود: کاربران می‎توانند خدماتی نظیر نظافت، کارواش سیار، ایستادن درصف، خرید شخصی، مراجعه به ادارات، خشکشویی، تعمیرات مانند خدمات ساختمانی، تعمیر لوازم خانگی، کلیدسازی، خدمات اتومبیل همچون پنچرگیری، تعویض روغن موتور در محل تا خدمات حیوانات خانگی و خدمات پزشکی و اورژانس در محل کاربر را با هزینه عادلانه و تنها با چند لمس یا کلیک ساده دریافت کنند.

وی ادامه داد: «کنترات» سعی کرده بهترین افراد متخصص در حوزه خدمات آنلاین خانگی و اداری گردآوری کند. اگر متخصصی در محل مورد نظر مشتری حاضر شود و سهوا یا عمدا برای مشتری مشکلی ایجاد کند یا خسارتی به مشتری بزند، «کنترات»  وارد عمل شده و سعی می‎کند با مدیریت صحیح خسارت وارده به مشتری را جبران کند.

مدیرعامل شرکت «آسان فناوران همراه رامان» گفت: کنترات از شرکت‎های معتبر کمک گرفته است. شرکت‎هایی که در حوزه خدمات خانگی و اداری فعالیت می‎کنند در «کنترات» ثبت نام کرده و متخصصین خود را به عنوان زیرمجموعه خود وارد سامانه می‎کند.

وی افزود: تلاش شده تا قیمت‎های دقیق بازار را جمع آوری کرده و در خدماتی که قیمت شفاف دارند به مشتریان اعلام کنیم. مشتریان می‏ توانند از طریق اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری کنترات درخواست خود را  ثبت کنند و قبل از نهایی شدن سفارش و وارد کردن شماره همراه خود فاکتور سرویس مورد نظر خود را از متخصص دریافت کنند.

در سرویس‎‏های بازدیدی در صورت عدم رضایت مشتری از هزینه برآورد شده توسط متخصص قبل از شروع کار، امکان بازدید چندین متخصص نیز وجود دارد. ضمنا هزینه انجام کار، پس از اتمام کار متخصص پرداخت خواهد شد. 

میرزایی افزود: این اپلیکیشن با برنامه react native که یکی از به روزترین زبان‎های برنامه‎نویسی است (برنامه‎ای که فیس بوک و اینستاگرام با آن نوشته شده است) نوشته شده که امکان اتوآپدیت دارد و کاربر کمتر نیاز به صرف وقت برای آپدیت اپلیکیشن دارد.

کاربران می‎توانند «کنترات» را برای iOS از سیب اپ یا اپ استور ایرانی دانلود کرده و برای اندروید از کافه بازار، مایکت، ایران اپس، اول مارکت، کندو و چارخونه دانلود کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۱۰۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما