۰
استارتاپ پنجم استارتاپ استودیو کنترل‌تک بطور رسمی شروع به کار کرد

«تستادی»، اولین پلتفرم آنلاین تست‌های کاربری در ایران افتتاح شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
راه اندازی اولین پلتفرم آنلاین تست‌های کاربری
راه اندازی اولین پلتفرم آنلاین تست‌های کاربری
 
آی‌تی‌من- به کمک استارتاپ تستادی کسب و کارها می‌توانند تنها با چند کلیک، وبسایت و اپلیکیشن ‌خود را روی جامعه هدف‌شان تست کنند و در کمترین زمان نتیجه این تست‌ها را در قالب ویديوهای کوتاه ببینند. کاربران عادی نیز می‌توانند با انجام تست‌های کوتاه حداکثر بیست دقیقه‌ای و کمک به بهبود کسب و کارهای ایرانی، درآمد کسب کنند.

امروزه تمامی کسب و کارها، از فروشندگان بزرگ و کوچک گرفته تا سازمان‌ها و دفاتر خدماتی، نیاز به حضور در فضای مجازی دارند و اهمیت بازخورد گرفتن از مشتریان و بهبود تجربه کاربری در موفقیت کسب و کارها، روز به روز پر رنگ‌تر می‌شود. اما واقعیت این است که تنها تعداد محدودی از آن‌ها، بازخوردهای مشتریان خود را جمع‌آوری و تحلیل می‌کنند. عمده‌ترین دلیل این بی‌توجهی ناخواسته به نظرات کاربران، کمبود وقت و زیاد بودن هزینه‌ی انجام تست‌های کاربری است.

از سوی دیگر کاربران نیز درگیر مشکلات ریز و درشت سایت‌ها، ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف هستند. از کار نکردن دکمه‌ها و نامفهوم بودن پیام‌ها، تا ابهام در فرآیندها و وجود خطاهای ناشناخته؛ و راه‌های ارتباط و بازخورد دادن به کسب و کارها، اغلب برای آن‌ها ساده و در دسترس نیست.

تستادی اواخر آذرماه افتتاح شده و در این مدت بیش از 500 تستر از سراسر ایران مشغول به انجام تست‌های کاربری شده‌اند و این آمار هر روز درحال افزایش است. تسترها نیاز به هیچ تخصص خاصی ندارند و تنها با داشتن یک کامیپوتر یا لپ‌تاپ و گوشی اندرویدی متوسط، می‌توانند تست‌ انجام دهند و در اوقات قراغت خود درآمد داشته باشند.

تستادی، یکی از استارتا‌پ‌های مستقر در «استارتاپ استودیوی کنترل‌تک» از زیر مجموعه‌‌های «گروه مالی فیروزه» است. چشم‌انداز تستادی، کمک به تبدیل تست‌های کاربری به یک عادت روزانه و ارتقای کاربردپذیری در کسب و کارهای آنلاین ایرانی اعلام شده است.

اپلیکیشن تستادی نیز در کافه بازار ارایه شده است.



 
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۳۲۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما