۰

​​​​​​​جشنواره تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری برگزار می‌‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳
​​​​​​​جشنواره تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری برگزار می‌‌شود
​​​​​​​جشنواره تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری برگزار می‌‌شود

آی‌تی‌من- این جشنواره با هدف «شناسایی و معرفی نهادهای تاثیرگذار در حوزه تامین مالی و فناوری»، «تشویق سایر بازیگران به حضور موثرتر در این حوزه» و «جذب منابع مالی جدید در عرصه اقتصاد دانش بنیان»؛ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. در این جشنواره به نهادهای مالی فعال در حوزه تامین مالی نوآوری و فناوری تندیسی با عنوان «دانش‌بنیان یار» اهدا خواهد شد.

دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با یک تفاوت قابل توجه با دوره‌های پیشین برگزار خواهد شد و این رویدداد میزبان نمایشگاه «فینوتکس؛ اولین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری» خواهد بود. رویدادی که توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با هدف گرد هم جمع شدن بازیگران بازار تأمین مالی برای تأمین منابع مالی زیست‌بوم دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری، در نخستین دوره برگزاری خود، دارای بخش‌های اصلی و جانبی مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «جشنواره معرفی تأثیرگذارترین نهادهای تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان»، «برگزاری پنل‌ها»، «سمینارها»، «کارگاه‌های آموزشی»، «کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات رودررو» و «هم‌افزایی بین تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور، فناور و دانش‌بنیان با سرمایه‌گذارهای حقوقی و حقیقی برای ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری» اشاره کرد.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۰۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما