۳
۱
ورود قدرتمند قهرمان تازه نفس

جی‌پلاس با 13 محصول به بازار ایران وارد شد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲
حسین تنهایی، قایم مقام گلدیران
حسین تنهایی، قایم مقام گلدیران
 
آی‌تی‌من- شرکت گلدیران، روز چهارشنبه گذشته در مراسمی که با حضور مقاماتی از وزارت صمت، بانک‌ها و نمایندگان رسانه در گالری باروک تهران برگزار کرد، ضمن نمایش طیف محصولات جی‌پلاس، به تشریح توانایی‌ها و امکانات این محصولات پرداخت.

این محصولات شامل گوشی تلفن همراه، تلویزیون، یخچال، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرفشویی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و تصفیه هوا، چیلر، نمایشگرهای تجاری، نمایشگر، دستگاه‌های چندکاره All-in-one، ماوس و کیبرد و وایت‌برد هوشمند می‌شود.

در ابتدای این مراسم، حسین تنهایی، قایم مقام هیات مدیره شرکت گلدیران با بیان اینکه این شرکت سابقه 30 سال همکاری با ال‌جی دارد، افزود: اعمال تحریم‌ها موجب تغییراتی در روند همکاری این دو برند شده است.

وی گفت: در 17 سال گذشته، با کمک و حمایت ال‌جی، موفق به راه‌اندازی ماشین‌آلات پیشرفته تولید در کشور شدیم و مهندسان ما نیز آموزش‌های لازم را برای تولید دریافت کردند. پس از اعمال تحریم‌ها، از فرصت استفاده کردیم و تولید داخلی را با قدرت بیشتری در دستور کار قرار دادیم.

تنهایی با بیان اینکه هدف گلدیران، هموراه ارایه بهترین محصول با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان ایرانی است، افزود: در ساخت محصولات جی‌پلاس، قطعات را از همان شرکت‌های چینی تامین می‌کنیم که کره‌ای‌ها و اروپایی‌ها استفاده می‌کنند. ضمن اینکه با استفاده از توان داخلی و به کارگیری متخصصان خارجی برای تامین نیاز داخلی و سپس صادرات به کشورهای همسایه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گفته قایم مقام هیات مدیره گلدیران، ویژگی‌ محصولات جی‌پلاس، ارایه کیفیتی برابر با برندهای خارجی و در عین حال قیمتی بسیار پایین است.

تنهایی گفت: برای مثال، تلویزیون 55 اینچ جی‌پلاس با همان مشخصات کیفی و فنی نمونه خارجی، تنها 6 میلیون تومان قیمت دارد، در حالی که قیمت نمونه خارجی در بازار بیش از 11 میلیون تومان است.

وی افزود: مزیت دیگر گلدیران، شبکه‌ای قدرتمند در زمینه تولید، توزیع، لجستیک و پخش کالاست. همچنین این شرکت 2 هزار نفر را به طور مستقیم و در حدود ده هزار نفر غیر مستقیم مشغول به کار کرده است.

علیرضا لاهیجانیان، معاون بازاریابی گلدیران نیز در این مراسم، با بیان اینکه فراهم کردن خدمات در بیش از یک هزار شعبه با ارایه خدمات 24 ساعته در کنار لجستیک، تولید و شبکه فروش، نقاط قوت گلدیران محسوب می‌شود، گفت: گلدیران با برخورداری از تمامی این مزیت‌ها و با حس مسوولیت، بستر ظهور یک برند ایرانی را فراهم کرده است.

کیوان شکرانی، مدیر برند گلدیران در ادامه این مراسم به تشریح دلایل انتخاب شعار «قهرمان تازه‌نفس» برای برند جی‌پلاس پرداخت.

مزدک ابراهیمیان، معاون کسب‌‌وکار جی‌پلاس در شرکت مدیاپردازش نیز گفت: ایده جی‌پلاس، آن‌قدر بزرگ و جذاب بود که به ما جسارت داد به تولید و عرضه گوشی موبایل هم فکر کنیم.

وی با بیان اینکه گوشی موبایل به عنوان پرچمدار سایر محصولات این برند انتخاب شده است، افزود: به زودی پرچمداران موبایل جی‌پلاس شامل گوشی‌های T10 و Q10 در بازار حضور خواهند یافت.

مجید زاهدی، مدیر کسب و کار جی‌پلاس در گلدیران نیز با بیان اینکه تلویزیون، اولین محصول جی‌پلاس بود که از یک سال قبل به بازار عرضه شد، گفت: استقبال از این برند خوب بوده، به طوری که در آذرماه امسال، میزان نصب تلویزیون جی‌پلاس، حتی از میزان نصب تلویزیون‌های ال‌جی در مدت مشابه سال 2017 بیشتر بوده است.

ایمان آشفته، مدیر کسب‌وکارهای نوین گلدیران نیز در این مراسم گفت: به دنبال طراحی و تولید محصولاتی هستیم که تا کنون در بازار ایران عرضه نشده یا کیفیت مورد نظر گلدیران را نداشته‌اند.
 
گوشی‌های جی‌پلاس
شاید مهم‌ترین محصولاتی که جی‌پلاس رونمایی کرده، گوشی‌های موبایل این برند است و به گفته مدیران گلدیران، گوشی‌های موبایل به عنوان پرچمداران این برند راهی بازارخواهند شد.



گوشی Q10 جی پلاس دارای نمایشگر 6.26 اینچی IPS با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.

این گوشی دوسیم‌کارته که دارای دوربین دوگانه اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است، به سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز شده، باتری 3500 میلی آمپری، سنسور اثر انگشت دارد. پردازشگر این گوشی نیز ARM Cortex-A53 است.

دومین گوشی پرچمدار جی‌پلاس T10 نام دارد.

این گوشی نیز صفحه نمایش 5.5 اینچی HD، دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد و دو سیم‌کارت می‌خورد.

حافظه رم این گوشی 2 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی آن 16 گیگابایتی است.

باتری 3000 میلی‌آمپری، حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره، سیستم عامل اندروید 9 و پردازشگر ARM-Cortex-A55 از دیگر مشخصات این گوشی است.

نکته مهم درباره این گوشی‌ها قیمت رقابتی آنهاست. گوشی Q10 قیمتی در حدود یک میلیون تومان دارد و T10 نیز در حدود 800 هزار تومان قیمت گذاری شده و می‌توان پیش‌بینی کرد که با توجه به قیمت و مشخصات، بازار خوبی در انتظار این دو گوشی باشد.
 
تلویزیون‌های جی‌پلاس
تلویزیون‌های جی پلاس در طیف گسترده‌ای از 24 تا 65 اینچ به بازار وارد شده است.

در این میان تلویزیون 55 اینچ این برند که با قیمتی در حدود 6 میلیون 800 هزار تومان در بازار موجود است، یک نمایشگر تخت LED با کیفیت UltraHD-4K (وضوح تصویر 3840 در 2160) با رابط هوشمند اندروید است.

 
نمایش تصاویر با کیفیت UHD، امکان به اشتراک‌گذاری صفحه موبایل اندروید یا iOS با تلویزیون، تبدیل گوشی موبایل به کنترل لمسی تلویزیون و انتقال تصویر و صدای تلویزیون به گوشی موبایل از امکانات این تلویزیون‌هاست.

 
کد مطلب : ۲۷۳۲۳۹
نظرات شما
علیرضا
Germany
سلام من چند ماهه گوشی جی پلاس کیو۱۰ خریدم وباهاش یک مشکل بزرگ دارم که گاهی اوقات وقتی به من زنگ می‌زنند گاهی اوقات گوشی زنگ نمیخوره فقط ویبره میزنه باید گوشی رو خاموش روشن بکنم تاخوب بشه لطف کنید به من اطلاع بدین که من چکار کنم ممنونم
زهرا
Romania
عالیه داخل خانواده ما کلی طرفدار داره من ک رازی هستم ممنون میشم کاورش هم ساخته بشه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک سوال داشتم میخواستم بدانم وقتی گوشی خراب شود وقتی که هنوز قطعاتش تو بازار میومده دیگر گوشی بدرده چی میخورو
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين