۰

روش ساده‌ کروم برای محافظت از گذرواژه در وب

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸
روش ساده‌ کروه برای محافظت از گذرواژه در وب
روش ساده‌ کروه برای محافظت از گذرواژه در وب

آی‌تی‌من- این ویژگی مشابه قابلیتی است که Safari از سال‌ها قبل دراختیار کاربران مک قرار داده است؛ با این حال کاربرانی که از مرورگر کروم استفاده می‌کنند، باید با وارد‌کردن دوباره گذرواژه خود یا دریافت اعلان‌های احراز هویت دومرحله‌ای در دستگاه‌های دیگر، جزئیات آن را تأیید کنند.

پرچم مربوط به گذرواژه در مخزن Chromium Gerritt به‌عنوان روشی جایگزین برای احراز هویت هنگام تکمیل خودکار گذرواژه‌های ذخیره‌شده در کروم دیده شده است. به‌نظر می‌رسد پس از انتشار عمومی‌ این ویژگی، کاربران باید آن را به‌طوردستی فعال کنند؛ البته امکان دارد فعال‌بودن پیش‌فرض این قابلیت در آینده تغییر کند. پرچم جدید در مخزن کرومیوم گوگل، شبیه پرچم مشابه‌ دیگری است که ماه قبل دیده شد و به کاربران اجازه می‌دهد از داده‌های بیومتریک برای مشاهده رمزهای عبور ذخیره‌شده در این مرورگر بهره ببرند.

هم‌اکنون برای مشاهده گذرواژه‌های ذخیره‌شده در کروم یا استفاده از قابلیت پرکردن خودکار فرم در وب، درصورت استفاده از ویندوز یا مک از شما درخواست می‌شود گذرواژه کامپیوتر را دوباره وارد کنید، همچنین، اگر از کروم‌بوک استفاده می‌کنید، از شما درخواست می‌شود رمزعبور حساب گوگل‌تان را وارد کنید.

پرچم جدید کروم علاوه‌بر بهبود امنیت، انجام کارها را نیز بسیار روان‌تر می‌کند.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۶۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما