۰

تحقیقات نشان داد: تحصیلات بالاتر، امکان کارآفرین شدن افراد را افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷
تحقیقات نشان داد: تحصیلات بالاتر، امکان کارآفرین شدن افراد را افزایش می‌دهد
تحقیقات نشان داد: تحصیلات بالاتر، امکان کارآفرین شدن افراد را افزایش می‌دهد

آی‌تی‌من-  میلیون‌ها آمریکایی رویای مالکیت کسب‌وکار خود را در سر می‌پرورانند و در سال‌های اخیر، بیشتر و بیشتر این رویا را محقق کرده‌اند. تنها در طول سال 2021، نزدیک به 5.4 میلیون شرکت جدید در ایالات متحده ثبت شد که نسبت به سال قبل 23 درصد افزایش داشته است. در حالی که بیماری همه گیر به وضوح یک کاتالیزور مهم برای بسیاری از این کارآفرینی‌ها بوده است، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که آموزش نیز نقش مهمی در این زمینه ‌ایفا می‌کند.

طبق مطالعه جدیدی که توسط جان وینترز، استاد اقتصاد دانشگاه ایالتی آیووا و کونوان آن (Kunwon Ahn) فارغ التحصیل این دانشگاه انجام شد، حاکی از این است که سال‌های تحصیل بیشتر منجر به نرخ بالاتر کارآفرینی و خوداشتغالی می‌شود.

این مطالعه که در نشریه Small Business Economics منتشر شد، نشان می‌دهد که یک سال تحصیلی اضافی، خوداشتغالی در صنایع با رشد بالا را به میزان 1.12 درصد برای زنان و 88 صدم درصد برای مردان افزایش می‌دهد
این مقاله به طور خلاصه بیان می‌دارد که آموزش رسمی، میزان ‌کارآفرینی را افزایش می‌دهد.

این تحقیق داده‌های اشتغال و تحصیلات را برای بیش از 8 میلیون نفر که بین سال‌های 1963 تا 1990 متولد شده‌اند بررسی کرد، به این معنی از نسل جوان‌تر تا نسل هزاره را در بر می‌گیرد.

اما آموزش بیشتر همچنین به نتایج متفاوت، هرچند مشابه، برای مردان و زنان منجر شد. به طور خاص، منجر به فیلتر شدن بیشتر مردان خوداشتغال در صنایع مختلف شد، در حالی که منجر به افزایش کلی کارآفرینان زن شد.

وینترز گفت: مزایای آموزش اغلب مورد بحث است. برخی نگران هستند که بیشتر در مورد سیگنال‌دهی است تا توسعه مهارت، اما مطالعه ما شواهدی را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد سال‌های تحصیلی اضافی بعد از دبیرستان می‌تواند خوداشتغالی را در صنایع با رشد بالا افزایش دهد.

وی افزود: آموزش توانمندساز است. تحصیل بیشتر در مردان ممکن است روی اعتماد به نفس آنها تأثیر چندانی نداشته باشد، اما می‌تواند مهارت‌هایی را برای آنها در صنایع مولدتر و با رشد بالاتر فراهم کند. برای زنان نیز آموزش ممکن است تأثیر بیشتری بر ترغیب آنها به ورود به کارآفرینی از طریق افزایش اعتماد به نفس آنها علاوه بر مهارت‌هایشان داشته باشد.

وینترز گفت: آموزش و کارآفرینی هر دو موضوعات بسیار مهمی‌ هستند و درک بهتر اینکه چگونه با هم کار می‌کنند برای آینده‌ای موفق ضرورت دارد.

 
کد مطلب : ۲۸۰۴۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما