۰

گفت‌وگوی مستقیم «ویپاد» با کاربران در نمایشگاه الکامپ

تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸
گفت‌وگوی مستقیم «ویپاد» با کاربران در نمایشگاه الکامپ
گفت‌وگوی مستقیم «ویپاد» با کاربران در نمایشگاه الکامپ

آی‌تی‌من- ویپاد به‌عنوان شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد و محصولی از داتین در کنار سایر کسب‌وکارهای سرزمین هوشمند پاد در سالن خلیج فارس، طبقه همکف سالن ۴۴A و غرفه ۹۳۰ حضور خواهد داشت و به معرفی سرویس‌های خود به مخاطبان و گفت‌وگو با کاربران می‌پردازد.

ویپاد با ساخت تجربه‌‏ای جذاب و کاربرپسند از دریافت خدمات بانکی، نوع جدیدی از تسهیلات بانکی را در اختیار کاربران قرار داده است. براساس این تجربه، کاربران بدون مراجعه به شعبه، تسهیلات بانکی را براساس شرایطی به‌صورت آنی دریافت می‌کنند.

کاربران با نصب اپلیکیشن ویپاد می‌‏توانند تسهیلات خرد بدون ضامن و وثیقه را در قالب طرح پشتوانه و به‌صورت پلکانی و تا سقف ۱۵میلیون تومان تنها در چند دقیقه دریافت کنند.

دارندگان اپلیکیشن ویپاد در هر ساعت از شبانه‌‏روز می‌توانند نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد اقدام کنند؛ همچنین کاربران با استفاده از ویپاد می‌توانند انتقال وجه هوشمند، سپرده‌گذاری۱۲،۶،۳ ماهه، پرداخت قبوض، خرید بیمه شخص ثالث را نیز در هر ساعت از شبانه‌روز انجام دهند.

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ طی ۴ روز از  ۴ تا ۷ تیرماه و از ساعت ۸ تا ۱۵ برپا است و غرفه ویپاد در این نمایشگاه در سالن  ۴۴A آماده میزبانی از همه علاقه‌مندان و کاربران است.



 
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۲۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين