۰

پایگاه داده ابری و دیتاسنتر ابری به سبد محصولات «افرانت» افزوده شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲
پایگاه داده ابری و دیتاسنتر ابری به سبد محصولات «افرانت» افزوده شد
پایگاه داده ابری و دیتاسنتر ابری به سبد محصولات «افرانت» افزوده شد
 
آی‌تی‏‌من- پایگاه داده ابری یا همان دیتابیس ابری افرانت یک مدل رایانش ابری است که در آن رائه دهنده خدمات ابری، پایگاه داده را برای کاربر بر روی بسترکلاود میزبانی و مدیریت می‌کند. در DBaaS کاربران می‌توانند بدون نیاز به مالکیت، نصب و یا مدیریت زیرساخت‌ها و نرم افزارهای زیربنایی، به یک پایگاه داده کاملاً کاربردی دسترسی داشته باشند و از آن در توسعه محصولات نرم‌افزاری مورد نیاز استفاده کنند.

بنابراین گزارش، در این تکنولوژی، راه اندازی پایگاه داده، پیکربندی، امنیت، پشتیبان گیری و بازیابی، به روز رسانی نرم افزار و مقیاس بندی در شرکت افرانت صورت گرفته و این امکان را به کاربر می‌دهد تا تنها بر روی مدیریت داده‌ها و وظایف توسعه برنامه تمرکز کند.

در حقیقت این سرویس یک راه حل پایگاه داده منعطف و بر اساس تقاضا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند به راحتی بر اساس نیازهای عمومی ‌و حتی نیازهای خاص آنها سفارشی سازی شود.
 
دیتاسنتر ابری افرانت VDC
بنابراین گزارش یکی دیگر از سرویس‌های ارایه شده افرانت در نمایشگاه الکامپ 1402 سرویس دیتاسنتر ابری است که به منظور راه‌اندازی و مدیریت شبکه وسیع و گسترده‌ای از منابع مجازی شامل، سرور ابری، شبکه، روتر، فایروال و ... به عنوان یک زیرساخت دسترس‌پذیر و مقیاس‌پذیر بر روی بستر «زیرساخت به عنوان سرویس(IaaS) پیاده‌سازی شده است.
 
در این سرویس منابع سخت‌افزاری دارای سطح پایداری و قابلیت اطمینان بااستاندارد‌های طراحی Tier IVهستند و ارتقا و کاهش منابع سرورها در سرویس دیتاسنتر ابری افرانت بصورت خودکار و در لحظه از طریق پرتال کاربران انجام می‌شود. در این سرویس تمام فرآیندهای کنترلی اعم از مدیریت سرورهای مجازی، شبکه، فایروال، VPN و Load Balancer از طریق پرتال کاربران به صورت تجمیع شده در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.
 
 بنابراین گزارش امکان اتصال به شبکه MPLS مخابرات و سرورهای اختصاصی افرانت، امکان ساخت ماشین مجازی از سیستم عامل‌های پیش فرض، پرداخت بر اساس مصرف، تنها به اندازه‌ای که از منابع استفاده شده از مهم‌ترین مزایای سرویس دیتاسنتر ابری افرانت است.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۲۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين