۰

تلاش مدیرعامل گوگل برای به دست آوردن دل ترامپ

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۰
تلاش مدیرعامل گوگل برای به دست آوردن دل ترامپ
 
سوندار پیچای در این جلسه اشاراتی به تلاش های گوگل برای کمک به اقتصاد آمریکا کرد؛ امری که در سخنرانی های مختلف مورد تاکید ترامپ بوده و بارها شرکت های آمریکایی را متهم کرده که با سرمایه گذاری در دیگر کشورها، فرصت های شغلی را از مردم ایالات متحده سلب کرده اند.

تحلیل‌گران می گویند به نظر می رسد انتقادهای تند ترامپ از گوگل و عصبانیت او از دستکاری نتایج جست وجوی گوگل بر علیه ترامپ –که البته حقیقت نداشت – موجب نگرانی هایی در این شرکت شده و حالا گوگل قصد دارد بیش از این خشم ترامپ را موجب نشود و وی را آرام کند. 

پیچای در بخشی از سخنان خود گفت: آلفابت سرمایه گذاری های خود را به خانه نزدیک تر کرده و در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ بیش از ۸۰ درصد از سرمایه گذاری این شرکت در داخل آمریکا بوده است.

وی افزود: این سرمایه گذاری ها در بخش های مراکز داده، ماشین ها و ادارات نه تنها باعث شده خدمات بیشتری به کاربران خود بدهیم، بلکه تاثیر مثبتی بر جوامع مختلف در درون آمریکا داشته و موجب شکل گیری مشاغل محلی متعددی شده است.

پیچای افزود: ما امسال بیش از 9 هزار کارمند جدید در آمریکا استخدام کرده ایم. کارشناسان ارائه این حجم از تحلیل های جزئی توسط رئیس گوگل را مایه شگفتی دانسته اند. 

 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۰۴۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما