۰

HP باریک ترین کروم بوک تاشوی خود را به بازار عرضه می کند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸
HP باریک ترین کروم بوک تاشوی خود را به بازار عرضه می کند
 
وقتی بازار کروم بوک را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و شرکت های فعال در این زمینه و میزان تولید و فعالیت آنها را شناسایی کنید، به این موضوع پی خواهید برد که شرکت اچ پی یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه کروم بوک است و در واقع بازیگر اصلی این بخش از بازار است.

این شرکت اخیرا اعلام کرده که قصد دارد باریک ترین کروم بوک خود را به بازار عرضه کند.

«HP x360 14» نام این کروم بوک جدید است. این کروم بوک در واقع جانشین HP x360 اصلی است که در سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد و دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی است. قبل از HP x360، صفحه نمایش کروم بوک 11 اینچی بود.



کروم بوک جدید دارای لولای 360 درجه است و به همین خاطر می توان در چهار حالت مختلف از آن استفاده کرد و از این رو متخصصان صفت انعطاف پذیر را برای این کروم بوک جدید به کار می برند.



صفحه نمایش این کروم بوک، لمسی و Full HD است به پردازشگری از نسل هشتم  اینتل (Intel Core i3-8130U) به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD مجهز است.


دو درگاه USB نوع C و یک درگاه نوع A دارد، دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و شیار کارت میکرو اس دی است.

تمام این امکانات و قابلیت ها در بدنه ای به ضخامت 16 میلی متر و کمتر از 2 سانتی متر قرار گرفته است و این خود به عنوان یک تحول بزرگ در عرصه فناوری شناخته می شود.



پس از موفقیت HP Chromebook x2 در اوایل سال جاری میلادی، مشتریان تمایل زیادی به دستگاه های کروم او.اس پیدا کردند.

 قیمت این کروم بوک 599 دلار خواهد بود و نخست در ایالات متحده به بازار عرضه خواهد شد. طرفداران شرکت اچ پی برای استفاده از این کروم بوک و داشتن یک تجربه باورنکردنی انتظار می کشند.

 
کد مطلب : ۲۷۰۷۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما